RKT Nrg mc2

blokje zit nu helemaal in elkaar, nerges valse lucht oid Ontsteking staat naar mijn idee goe en hij krijgt gewoon goed benz maar rotding wil maar nie starten :X Dus denk tog eigelijk dat de hpi 04 niet helemaal goed staat, iemand nog dingen waar ik met een 04 op moe lette?
 
massa is in orde heb eg geen enkel fucking idee wat et ken zijn,werd na 200x kicken bij elkaar best wel gek eigelijk :X
 
wowalt said:
blokje zit nu helemaal in elkaar, nerges valse lucht oid Ontsteking staat naar mijn idee goe en hij krijgt gewoon goed benz maar rotding wil maar nie starten :X Dus denk tog eigelijk dat de hpi 04 niet helemaal goed staat, iemand nog dingen waar ik met een 04 op moe lette?

vooronsteking moet echt goed staan :X
 
morge vrije middag + avond dus denk dak maar weer ff de garage induik en maar ff alles naloop/meet en dan maar ff bidden ofzow :p
 
jottem hij loopt, De fout lag tog bij de ontsteking (of mijn 04 afstelkunsten :X) maar ik testte het even voor de gein met hpi 03 stator en hij startte bijna direct. Dus nieuwe doel, lopend krijgne met de 04 :D en na wat afstelwerk ff filmpie maken maar.
 
update nou eens man, je page zakt steeds verder en verder naar beneden!
bespaar je handjes maar alvast want je mag een paar dingen voor me polijsten :mrgreen:
 
Special previeuw
-:-

9ZJ59793.jpg
 
Back
Top