RKT Nrg mc2

ummh kut daar was ik oook mee bezig denkl is doe is orgineel zie ik jou het ook doen:p maar het is allemaal wel heel netjes gedaan alleen een vraagje hoe hang je nu je achterkappen aan je frame ? en je voorkap?;)

ik vindt het echt mooi geworden ga zo door :);)
 
Me voorkap hang ik gewoon op aan de ophangpunten die op me beenkap vastgaan, en me achterkap hang ik op aan alle punten die er nog bruikbaar zijn, en ik heb me frame moeten aanpassen voor de achterkap daar zit die nu gewoon tegenaan, dus zit nu gewoon goed stevig, en ik heb voor de zekerheid een beugeltie aan de binnekant gemaakt waar normaal dat kappie zit wat zo langs de buddyloopt zegmaar waardoor me achterkap nu geen kant meer op gaat.

en als jij je achterkap ook zo heb zijn wij allebij koel 8)
 
Klein Updeetje @ beginpost :D, en ook word de kleurencombo het omgekeerde van wat het was< dus het wite word rood en het rode word wit.
 
Ik weet alleen nog niet zeker of de kleuren wel acht andersom worden, dan is ie namelijk een beetje heel erg zoals de 125cc tph van karoshi als ik me nie vergis.
dus denk dat het gewoon blijft zoals het was.
 
Word vet row :henko: wit met rood *zoals je 't had* lijkt me eig'k wel strakker jah heb trouwens die €50,- voor die cilinder al liggen maarruhmz wanneer zie ik je weer dan :p Succes iig met je poly & plamuur werk
 
Back
Top