Puch HD 70 Kop

kaj

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb nu al drie puchies gezien (kort gehad) met 70 en hd 70 kop al stationair wegreden. Ze liepen heel hoog stationair, maar stationair schroef uitdraaien gaf geen reactie. Ik zoeken naar valse lucht. Niet gevonden en de onstekingstijdstip veranderen mocht ook niet baten. Met 50had ik dit ook, maar ontsteking wat veranderen en het was normaal :) Weten jullie hoe dit nou kan komen, want het is behoorlijk irritant! ?
 
Advertisement - register to remove this

Zou dat kunnen :). Dus strakkere koppeling misschien? Dat hij te weinig toeren maakt waardoor hij gelijk wegrijd. Dus strakkere erin en dan moet hij meer toeren maken om weg te rijden?
 
mja hij hoort stationiar niet weg te rijden , en als je aan de stationairschroef draait moet ie uitvallen als je m uitdraait.

mja , wat voor kop eriop zit boeit niet iig , denk meer naar valse lucht , bij puch maxi wil het spruitstuk nogal eens krom zijn , vlakken met een vijl dus..
 
Misschien komt je gasschuif/naald niet tot het eindpunt omdat de kabel te kort is of door andere reden te kort is.
 
melf #50 said:
mja hij hoort stationiar niet weg te rijden , en als je aan de stationairschroef draait moet ie uitvallen als je m uitdraait.

mja , wat voor kop eriop zit boeit niet iig , denk meer naar valse lucht , bij puch maxi wil het spruitstuk nogal eens krom zijn , vlakken met een vijl dus..

Rens123 said:
Misschien komt je gasschuif/naald niet tot het eindpunt omdat de kabel te kort is of door andere reden te kort is.


Ik zal beide eens checken, maar toevallig. Alle 3 valse lucht :p. Gaskabel zou misschien wel kunnen. Van de week ga ik verder, maar bedankt!
 
Airman said:
stationair stel je af met je stand van de naald als hij anders niet wil.

Correct me if i m wrong[/QUOTE

de naald is voor de afstellimg van het mengsel niet voor stationair lopen..
 
Is je compressie goed? Goedkope 70cc cilinders heben vaak gare zuigers die amper compressie hebben. Heb je de cilinder ook zo gemonteerd dat de zuiger helemaal bovenin komt? Als dat allemaal klopt moet je er eens een fatsoenlijke carburateur op zetten. Geen 100 jaar oude Bing 12 al dan niet uitgeboord naar 15mm... Met die oude troep loopt het nooit netjes.
 
Back
Top