Project Yamaha Neo's LC DD

Status
Not open for further replies.
Ik word er stil van
wink.gif
 
Mooi hoor !! Maar hoe doe je dat om je filter in je helmbak te laetn uitkomen? Ander spruitstuk (ook bij die aneder brommer wat denk ik benelli is).
 
Inderdaad, hij is echt meesterlijk, maar valt er niet een achter voorspatbord op te bevestigen? Datzou hem een stuk "vlotter" maken :)
 
Originally posted by Ozdorp
Inderdaad, hij is echt meesterlijk, maar valt er niet een achter voorspatbord op te bevestigen? Datzou hem een stuk "vlotter" maken :)

Waar heb jij het nou weer over? :?
 
Pffffffffff wow,
Normaal al zie ik een LELIJKE neos rijden... begin ik spontaan te laguhn maar dezen is om te :~
Ga zodoor man
 
hey ik las dat juh nu aerox voorspatbord hebt.. heb je daar ook fotos van ?? was ik ook al van plan daarom
 
Originally posted by NumberOne
hey ik las dat juh nu aerox voorspatbord hebt.. heb je daar ook fotos van ?? was ik ook al van plan daarom

Voorlopig geen fotos, eerst weer eens alles afmaken waar ik mee bezig ben. En ik heb dus idd een aerox voorspatbord, maar misschien ga ik toch een andere nemen.
 
Originally posted by monstaboy
Waar heb jij het nou weer over? :?
typefoutje :) moest "aNDer voorspatbord" zijn :p maarhij poste dat er al een aerox spatbordje opkomt, dus dat probleem ook weer opgelost...
 
Originally posted by malle neo's
Nee hoor, is een achterschijf van Motomaster.

Vet hoor! Ik vind hem wel apart, zo'n massieve schijf...

Heb er zelf ook over nagedacht om zelf een schijf te draaien... Carbon- of chroomstaal is alleen zo k*t om te draaien... Schijven worden normaal gewoon gezaagd, en daarna vlakgefreesd volgens mij :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top