Project - Totale revisie Yamaha Aerox

Jaja, hier is dan de rechtmatige eigenaar van deze mooie Aerox :p Wat zijn die jongens tog handig met die scooters zeg... :p Het frame ligt nu bij de straler:D en word daaro ook meteen gepoedercoot :D:D Jaja, straks is ie weer helemaal als nieuw... Alleen de draadboom :S word nog een groot drama :mad: Maja, we zullen wel zien :D Trouwens en nieuwe update: de kleur van de scoot word jaja.. GEEL met WIT ... en de nieuwe pictures komen er snel aan....

Gegroet,

Marcel
 
Jaja, ik weet het, hij word ook kawazaki groen... met wit !! :D

OK nou goed... :p

Daaaag,

Als het meezit worden de kappen deze week gespoten, als ik die kleurcode eens weet van kawa groen....
..
 
:eek: dit ding is dus echt oppergaar...

alles vastgeroest enz 8P.

Zal nog mooi wat frustratie opgeleverd hebben of niet?, dingen die niet los wilden enzow.

Heel veel suc6 ermee iig!
 
Hahaha.

LOL

Het blok is nu weer helemaal af:D
Alleen moet je de klipjes voor de ophanging... eerst bevestige voordat je het hele blok in elkaar steekt:p geintje hoor rolfg :p
Enne de kleurcodes heb ik gekregen van onze lieve sgat rolfg.. bedankt :D Vandaag naar de spuiter toe, en ff vragen waneer ie tijd heb :)

Dag Dag
 
Zoals ik heb gezien blinkt het blok ook van binnen maar euhm ik dacht dat 1 van de basis regels was van carters tunen dat het oppervlak ruw moest zijn zodat er een olielaagje bleef plakken of zo zodat hij veel gladder is.:? :? :? :?

BTW dit doet mij denken aan mijn rally die ik voor 150 euro had gekocht :D alleen de vario en koppeling etc zagen er niet ZOOOO gaar uit. Wel in die richting btw als hij nog een half jaar stil stond.
 
Hier dan de nieuwe Setup:

- Std cilinder Holfg Tuned (en later de Corsa)
- 17.5mm
- Top preformance race vario
- Hebo koppeling
- Std achterpolies
- Gianelli Reverse

Uiterlijk

De kappen worden wit met kawasaki groen.

- Bcd Lichtunit (wit)
- Gasveer (oranje)
- Gestraalt, Gecoat en gespoten frame (zwart)
- Gepolijste onderdelen
- Gecoate velgen (wit)

Dit word het dan zo ongeveer,
Is wel een redelijke std setupje, maar goed...
Dat komt later allemaal wel...:D
 
Hier ff een nieuwe Update:

De kappen zijn vandaag (zaterdag 31 januari) naar de spuiter gegaan! :D Hehehe eindelijk, ze worden daar eers helemaal geschuurd en geplamuurd, daarna word er een grondlaag gespoten waarover de normale verf komt, en als laatst komt daar dan weer de blanke lak over.

Het frame word zwart gespoten met een speciale verf die zeer sterk is (dit word 3 maal erop gespoten)

De velgen worden eerst gestraald en daarna wit gecoat, en ook het slakkenhuisje en de kickstarter worden wit gecoat.

Ik ben nu bezig met het polijsten van mijn carter deksel (zit nu al op de 4 uur schuren, dus gaat de goede kant op!)

Kleuren worden dus: Kawasaki groen met wit!

naja hopelijk van het weekend alle gespoten delen weer trg, waar uiteraard foto's van worden gemaakt!

Tot nadere order....
 
Originally posted by QuickSilveR85
Zoals ik heb gezien blinkt het blok ook van binnen maar euhm ik dacht dat 1 van de basis regels was van carters tunen dat het oppervlak ruw moest zijn zodat er een olielaagje bleef plakken of zo zodat hij veel gladder is.:? :? :? :?

BTW dit doet mij denken aan mijn rally die ik voor 150 euro had gekocht :D alleen de vario en koppeling etc zagen er niet ZOOOO gaar uit. Wel in die richting btw als hij nog een half jaar stil stond.

Waar zie jij als ik vragen mag een getuned carter die aan de binnekant glimt:? :? :? :?.
 
Originally posted by Bas@Area

DSC00015.jpg


Denk dat hij dit bedoelt..

[edit]
Blok is toch ook alleen gestraalt.. of lul ik nou uit mn nek 8P
[/edit]
 
Back
Top