Project: Husky 610 SuperMotard

Jasper

SM.. it's an attitude!
eind november een sm gekocht in belgie, weekje gehad en ligt nu al uit elkaar :rolleyes:
ben de volgende dingetjes van plan, motorisch niks, dings is snel zat 8)
- frame zwart poedercoaten
- achterbrug zwart poedercoaten
- wat ander klein spul poedercoaten :)
- kappen matzwart spuiten
- kickstart, pedalen, stuur enzow polijsten
- handkappen erop
- Supermotard spetterbordje
- nieuwe voorvorkbeschermers
- kabelboom fixen, ding is nu een grote puinhoop :)
- ....

ook een hoop kleine dingetjes vervangen, wiellagers, wielen uitlijnen, oliefilter, olie, kleppen stellen etc etc etc

zo WAS ie:
DSC00177.JPG

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4

zo IS ie:
totaal.JPG


en zoiets moet ie worden, NOX style ;)
hqv_nox_01_2.jpg


ik houd jullie op de hoogte :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou ook nog wat ana je veertjes doen, Ohlins achter en een WP voor :) Maar voor de rest echt supervet ding, maar maak ook es filmpjes van driftacties :)
 
Waarom matzwart? Ik zou echt glans doen, mat ziet er zo goedkoop uit.

Maar iig een heel koel project, en een koele broem :)
 
Originally posted by Rudy_W
dingen zijn zowizo vet (die sm's) alleen op het filmpje mis ik wheely's :D (of is hij 25kw?)
de eerste 50km dat ik met zo'n ding rijdt ga ik niet wheelies trekken :) en matzwart gewoon omdat het vet staat, en omdat ik het zelf ga spuiten, matzwart komt niet zo nauw :rolleyes:
 
ey je dacht laat k het maar is op st.net posten ;)
Voorvork ook zeker die donker antraciete kleur spuiten/poedercoaten zoals op die nox.
verder zeker een brute bike.
K zal hem vast wel is in het echt zien.
 
ik niet :p dus SM spetterbord ;) ligt nu trouwens al een stuk verder uit elkaar, frame is klaar voor poedercoating :) morgen ff achterbrug en nog wat meer zooi uitzoeken en dan wegbrengen, hopelijk heb ik het voor de kerst terug 8)
 
Jasper in da house:
NOX style...

Bought one, it looks real cool and ran fine but did not handle as expected so I sold it and bought a 2002 VOR 530 Supermotard instead and that bike rocks...

moto.jpg


DP says: Good luck with your project since a perfect setup Supermotard is about the most fun on 2-wheels you can have...
 
Back
Top