Project Gotham Racing 2

ziet er goed... zie ik daar een TVR Speed12 :~
Ja dus...

Supra zit er ook in :love:

nog meer intresante auto's zoals ik zie..

Mitsubishi:
Evo 7
3000GT


Skyline R34
Rx7, Rx8

Lancia Delte Integrale..

zijn wel leuke auto's :p
 
Last edited:
damn!!! dit is echt wel een uber 1337 spel man. check die wagens, zo bruut. Zal zeker een concurent van Need for Speed Underground worden, als je daar zoveel ken bij verandere kwa tunen van de auto's.
 
Originally posted by Manta
nee dat zijn weer van die microsoft grappen.
Speciaal spellen ontwikkelen voor de Xbox om de verkoop ervan te stimuleren.

Maargoed, ut ziet er wel errug vet uit :)

zo heeft ieder console wel z'n eigen (unieke) spellen....is niet alleen microsoft hoor..

sony's heeft gran-turrismo
nintendo's heeft zelda...enz...enz
 
Originally posted by sjengdanny
damn!!! dit is echt wel een uber 1337 spel man. check die wagens, zo bruut. Zal zeker een concurent van Need for Speed Underground worden, als je daar zoveel ken bij verandere kwa tunen van de auto's.

teletubbies the game is nog beter dan nfs underground, de nfs serie gaat nu alleen over op graphics and de roem, en de graphics waren zelfs nog sucky...

ik speel street legal 2, spel ziet er niet uit maar nfs kan niet tippen aan street legal 2.... als street legal 2 nou de engine had van nfs underground, en dezelfde marketing, dan was die game nu massaal verkocht.
 
Originally posted by ModKid
teletubbies the game is nog beter dan nfs underground, de nfs serie gaat nu alleen over op graphics and de roem, en de graphics waren zelfs nog sucky...

ik speel street legal 2, spel ziet er niet uit maar nfs kan niet tippen aan street legal 2.... als street legal 2 nou de engine had van nfs underground, en dezelfde marketing, dan was die game nu massaal verkocht.

En dat is jouw mening zeg dat maar in nfsu topic:rolleyes:

Mja ik zelf denk dat nfsu beter is kheb bij een maat deel 1 van pgr gespeeld en vond er weinig aan en dat is mijn mening
:p
 
Mja, ze beweren 100% onafhankelijk te zijn, daar kan je natuurlijk aan twijfelen, maar tot nu toe ben ik het eens met alle recenties van spellen die ik heb en van hun gelezen heb. Maargoed, ik ga em vanmiddag wel halen ofzo.

Originally posted by zjonnie
:rolleyes:
 
Ik ben em nu pakweg 10 minuten aan het spelen...vind em al geweldig, nog betere feeling dan met deel 1 ...het ziet er ook nog eens 10 keer beter uit dan NFS underground op de xbox.
 
Back
Top