Project

Status
Not open for further replies.

joey.sanden

Don't worry be happy !!
Ik wil binnekort weer een projact-page openen maar wat moet ik er allemaal zeker inzetten ik ga nix aan me setup doen. Maar style hem als ik me verleden erin zet me ervaringen en wat ik er mee heb gedaan ga doen veel uitleg foto's en sylings lijstjuh en nog wat uitleg. Word ei dan weer geslosed of wat moet ik er zeker inzetten zodat ie open blijft thx all ;)
Tips are welcome!
 
Advertisement - register to remove this

Kijk in de how to: maken van projectpage, daar staat alles uitgelegd, staat op de projectenpagina ergens.
 
als je hem alleen optisch gaat tunen dan moet je hem echt super super moooi maken met echt orginele optisch tuning anders blijft ie denk ik niet lang open
 
ik vind dr wel wat voor te zeggen wat piaggio tuning zegt want sommige mensen vinden een TNT stuur met een hebo rolletje en een NRXie al very special 8P
 
Aerox-tuning said:
ik vind dr wel wat voor te zeggen wat piaggio tuning zegt want sommige mensen vinden een TNT stuur met een hebo rolletje en een NRXie al very special 8P


Is da nie vet cool supergaaf ultravet dan? :X
 
bij het project gedeelte staan 2 how to's , lees dan eens even door, kom je er dan nog niet uit, moet je mij even een pm sturen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top