Poll; auto- & motormeeting ST.net

Locatie?

  • Veenendaal, achter BK

    Votes: 26 41.3%
  • Utrecht, de Meern

    Votes: 22 34.9%
  • Lelystad, samen met SBO-race

    Votes: 12 19.0%
  • Een andere leuke locatie

    Votes: 3 4.8%

  • Total voters
    63
Status
Not open for further replies.
klopt, alleen nu gaat er meer van me maandsalaris af :+ en het geld wat ik bespaard heb afgelope 2 maande zit allang ergens anders in :+
 
Misschien heeft ie dat al? (weet ik niet hoor, maar de gemiddelde MBO'er heeft geen 407 als leasebak geloof ik)

Maarja, student zijn is idd financieel gezien een ramp, vooral als je iedere dag tot 4 uur op school zit x|
 
HBO/WO is ook niet bepaald heilig... Ik heb op op 2 jaar tijd 25% salarisverhoging gehad, dat zegt wel iets over de startsalarissen van een HBO WTB-er in 2004/2005...
 
Hey das net zoveel als ik Bart :p

Net weer een bonus gehad van 10% over jaar salaris :W

Echt vervelend om bij een oliemaatschappij te werken
 
Valt opzich wel mee toch?

nou, als je maar 1 dag in de week kan werken en niet zo'n verwend jong bent dat je buiten je werk om nog geld toegespeeld krijgt wat je vrij kunt besteden (stufi/ouderbijdrage) is het niet écht geweldig om van te leven :X
edit: + een maximale lening @ IB + een krediet :X
 
Ik leen ook bij. Eigen zorgverzekering + collegegeld + boeken (vanaf volgend jaar) is anders niet te doen met die 90 eppo van de overheid + 1 dagje werken per week.
 
Ik heb inmiddels sinds 3 weken een full-time, maar aangezien ik er elke week een tank doorheen rijd a 55 euro.. gaat er al redelijk wat af per 4 weken :) en ik moet nu ziekefonds e.d. gaan betalen :p Dusja blijft er niet bijzonder veel meer over en dit kost teveel om zomaar ff op en neer te rijden :p
 
Gewoon meer werken noobs, al die tijd die jullie op het forum zitten is verneukte tijd waar je veel geld hebt kunnen verdienen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top