plannen voor 2009

mja , nadeel is , Sander loopt er ook ,dat schrikt dan wel weer af..

@ haman , er zijn er zat die er met een ander zijn chikkie vandoor gaan ;)

er zijn minder mensen die zich inschrijven met een "ander" zijn nummer , en eigenlijk ook nog wel volledig terecht...

mja , dit is een meningskwestie , wat je er ook van vind , nr33 is dit jaar even met een ander gozer op stap ;)

was natuurlijk ook het nummer haar keuze , die wou het blijkbaar ook :*
 
Het leuke is dat ik EW er nog geen serieus woord erover heb horen zeggen, hem kennende boeit het hem ook echt geen reet, maar het verhaal wordt hier weer lekker opgeblazen, heerlijk dit forum :D

Haha heerlijk hoor. Ik zit even met m'n luie reet in Lapland zonder laptop en ik kan gelijk weer discussies lezen als ik terug ben. Het is prachtig! Eric (het nummer blijft iig bij iemand met dezelfde naam:p) heeft zich gewoon ingeschreven dus mag hij kiezen wat hij wilt. Op #1 na dan. Ik heb mij nog niet ingeschreven, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. Dus ik kan niks claimen. Daarnaast zal ik ws gaan toeren in de pro cup omdat ik geen zin heb om nieuwe dingen te kopen aangezien ik toch geen vol seizoen rijd. Mochten we nou wel in dezelfde cup uitkomen is het natuurlijk jammer. Maar dan had ik me maar in moeten schrijven.

Laten we er nu over ophouden....al vond ik het wel erg vermakelijk :D
 
hier nog een:p

vanaf 1 december vervalt je recht op je eigen startnummer. Dit is via mail en op de site ( geloof ik ) vorig jaar vermeld geweest. Je loopt dus de kans dat iemand anders je nummer inpikt als je tot het laatste wacht. Wat je daarvan vindt is aan de persoon zelf, maar ook de persoon zijn eigen schuld. Mij persoonlijk zou het niks boeien iig.
 
Niet zoals ik voor ogen had iig, en verder zie ik het wel. Ik kan zo een scooter pakken als ik wil, maar ik heb op dit moment andere prioriteiten dan racen.
 
Wmoaaaah...
- gratis naakte pitspoezen tijdens de racedag
- geen inschrijfgeld tijdens het gehele seizoen
- gratis gebruik van alle mogelijke food/drinkservice op de circuits
- 1000 euro loon per racedag.

Je mist dus niks :+
Dus ik kan er van uit gaan dat we jou niet op de baan zien tijdens de racedag.
Of ben je uit de kast gekomen, want dan begrijp ik dat je liever een scooter tussen je benen hebt dan....... :rolleyes:
 
hahahahahahaha ... eerst beweegt meneer hemel en aarde om asjeblieft rijdersvertegenwoordiger te worden.

vervolgens kapt ie dr mee, omdat we allemaal ouder worden????

ooit gedacht over een carriere in de politiek?
 
hahahahahahaha ... eerst beweegt meneer hemel en aarde om asjeblieft rijdersvertegenwoordiger te worden.

vervolgens kapt ie dr mee, omdat we allemaal ouder worden????

ooit gedacht over een carriere in de politiek?

hmm tuurlijk, je kunt het weer lekker verdraaien
 
wat is dat nou weer voor droevige bedoening ... zodra er klare taal gesproken word en de waarheid boven tafel komt grijpt er weer een of ander moderatortje in.

word dit forum beheerd door de evangelische omroep ofzo? stelletje lavelozen
 
wat is dat nou weer voor droevige bedoening ... zodra er klare taal gesproken word en de waarheid boven tafel komt grijpt er weer een of ander moderatortje in.

word dit forum beheerd door de evangelische omroep ofzo? stelletje lavelozen

jonge als je problemen hebt met me stuur dan gewoon een pm.

ben je nou zo kinderachtig?

(sorry voor de offtopic)
 
chill chilll , jongens het is maar het nummer !!!!!!


als je toch een probleem hebt bespreek het dan op een rustige manier ,maar niet zo want dan geraakt het helemaal niet opgelost
 
wat is dat nou weer voor droevige bedoening ... zodra er klare taal gesproken word en de waarheid boven tafel komt grijpt er weer een of ander moderatortje in.

word dit forum beheerd door de evangelische omroep ofzo? stelletje lavelozen

Dan heb je bij deze vast een warning te pakken.
Neem aan dat het wel duidelijk was.

Je haalt jezelf gigantisch omlaag met dit soort reacties/ de reacties die ik verwijderd heb.
Mede de reden waarom ik ze verwijderd heb.


Je flipt m helemaal om een start nr van een ander.
Tevens had ik van jou nog wel verwacht iets respect te hebben voor wat wij (als crew) hier doen.
 
Last edited by a moderator:
Sjah....

Ik denk dat er wel wat voor te zeggen is (betreffende het nummer). Ik ben dan ook iemand die iig z'n punt snapt...

Wat zal er gebeuren, als nummer #46 ineens voor de neus van Rossi wordt weggekaapt omdat Yamaha een aangetekende brief niet optijd verstuurd heeft, of door een falende postbode is weggegooid?? Weinig fans die dat "zullen snappen" en "samen een biertje met de concurrent zullen nippen"
 
Back
Top