plannen voor 2009

Arnoud

Arend!
Wie weet er al wat hij gaat doen?
Stoppen, andere klasse of blijf je in dezelfde klasse?
Ga je naar een (ander) team, of alleen rijden?

Ik ga zelf weer open70 rijden. Ik heb geen plannen om komende winter een zoektocht te beginnen naar mee vermogen. Mij gaat het voornamelijk nog om de gezelligheid op de race en lekker meters maken op het asfalt.
 
Advertisement - register to remove this

Plannen...:

Seizoen 2009:
Rijdens als het droog is... Aan regen heb ik een teringhekel, en ik val dan meer kapot dan me lief is... Alles wordt goor & ranzig en daarnaast kost het me een vermogen...

Plan is de Basic Stage6-cup te rijden, en doelstelling is toch wel een top10-klassering..

Team:
Boerenschuur Racing Team (lijkt me logisch...) Lekker onafhankelijk, lekker gezellig, lekker slap ouwehoeren, en we hebben alles wat we nodig hebben.. (op een goeie bus na dan ;))
 
Seizoen 2009


Ik ga verandere van een 98 naar 2000.
Proberen een heel seizoen te rijden!En kampioen te worden:p(stage 6 pro)
Voor de rest veel gezelligheid en leuke weekend.
Ook zal een vriend van me zijn eerste seizoen gaan mee beleven!!!
En we zullen onze eigenteam starten;)
 
ik ga waarschijnlijk in de basic stage6 cup rijden.

tot nu toe alleen maar problemen met de wegligging en het vermogen gehad, ik hoop dat dat volgend jaar een stuk beter is en dat ik met de rest mee kan rijden.

en ik hoop dat het elke race keihard regent :p
 
Komend seizoen proberen te blijven zitten en niks te breken. Dit seizoen heb ik maar 4 wedstijden gereden.

Ik ga wel basis s6 cup rijden :). Iig nog opzoek naar meer koeling en meer constant vermogen.
 
Ik zit van Januari tot Juni in Finland dus ik zal geen heel seizoen rijden. Wat ik daarna doe zie ik nog wel. Ik ben niet van plan om de scooter weg te doen. Dus wanneer ik terug ben zal ik nog wel hier een daar een race rijden. In welke klasse dat is zie ik dan wel, ws de klasse waar ik het minste nieuwe spullen voor hoef te kopen.
 
Plannen...:

Seizoen 2009:
Rijdens als het droog is... Aan regen heb ik een teringhekel, en ik val dan meer kapot dan me lief is... Alles wordt goor & ranzig en daarnaast kost het me een vermogen...

Plan is de Basic Stage6-cup te rijden, en doelstelling is toch wel een top10-klassering..

Team:
Boerenschuur Racing Team (lijkt me logisch...) Lekker onafhankelijk, lekker gezellig, lekker slap ouwehoeren, en we hebben alles wat we nodig hebben.. (op een goeie bus na dan ;))

Ik d8 dat jij ook wel naar de pro klasse ging hahah, maar nee word dus knokken met sander...:)
 
Stage 6 Cup basic.

Scooter regelmentair maken ivm onsteking en dergelijken.
Goed en net kappensetje maken.
2de blok opbouwen.
Vermogen zoeken.
Koeling voor elkaar hebben.

Team? dat zien we dan wel weer.
 
Ik ga volgend jaar voor het kampioenschap in de stage6Pro/RTcup, en de nodige mensen technisch ondersteunen in de basic cup. Ik wil namelijk qua ontwikkeling doorgaan met de racing cilinder omdat ik het echt een toffe cilinder vind om mee te werken en ik er nog genoeg potentie in zie. Ik hou mijn huidige blok dus ook in elkaar om dingen mee uit te proberen en als reserve blok voor de andere members :)
 
ik twijfel nog erg hard..

of s6 basic rijden..
of ding verpatsen en een motorrijbewijs halen + motor..

de motivatie om uberhaubt al naar dat ding te kijken is nu ook weg.. ik w8 de winter ff af, en dan zie ik het wel
 
en de nodige mensen technisch ondersteunen in de basic cup.

Idd... Doelstelling is 10 x boerenschuur tuning op de achterkanten van zipjes voorbij zien komen tijdens een racedag in het parc......toch ;)?

Ik ben benieuwd naar 2009 iig.. Mijn vermogen zat heel het jaar goed in orde, de overbrenging heb ik sinds 3 races niet voor elkaar gehad, en moet mijn probleem zoeken in het sturen & de wegligging & het "mafketel-gehalte" iets verhogen op het circuit ;)

ik denk dat ik ga stoppen....

Met op het forum kansloos blaten... Goed plan ;).

Jij kan niet stoppen :+
 
Back
Top