Ongeluk scooter-auto niet mijn schuld help even..

atheena

Well-Known Member
Hey, bedankt voor t lezen ik heb vandaag een ongeluk gehad met een auto, hij kwam uit een uitrit, stopte voor de drempel en reed ineens volgas door waarmee hij mij schepte ( ik reed ~35 km p/u (kan80)) en remde eerst af omdat ik dacht dat hij stopte, hij stopte ik reed door en hij gaf ineens gas, ik knalde over de motor kap en viel op de grond en hij reed vol gas door.

Ik heb zijn kenteken aan de politie gegeven en de informatie enz,, je kent t wel,, en hij is gepakt. Maar mijn scooter staat nu bij de Logics ofzo een auto bedrijf waar ik de scooter heen moest brengen. Mijn vraag is nu, wat kan ik verwachte? dat ik de schuld krijg voor opgevoerde scooter ? het was mijn schuld niet want ik remde af en reed toen door en hij gaf gas en reedt door na een ongeluk ( misdrijf ).

Ik heb last van mijn knieën, en linker heup en mijn voorvork van em scooter/ kappen zijn helemaal naar de klote....:'(.

Kan ik nu verwachte dat ik een schadevergoeding krijg enz? heeft iemand hier ervaring mee? aub help even met informatie Bedankt!!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb de scooter trouwens geleend van mijn vader die 30 km verderweg woont, vanwege het moeten naar stage. dus staat niet op mijn naam is dat een verschil of probleem??
 
Ja politie is aanwezig geweest, maar maak em alleen druk over dat die niet op mijn naam staat en dat die te hard gaat:eek: de politie doet nu onderzoek naar zijn auto en mijn scooter, ze staan allebij bij Logics zon auto bedrijf van de politite ofzo
 
Oke dat is mooi, weet jij mss ook wat ik krijg? een schadevergoeding ofzo of alleen reparatie van scooter, in een topic van heel vroeger zag ik dat mensen rond 500 euro kregen als schadevergoeding enz?
 
Ik denk dat je de reparatie terug betaald krijgt van je scooter..
Schadevergoeding krijg je alleen als je er een letsel oid aan overhoud dacht ik ?
 
Back
Top