Noob zit vast met uitlaat ontgrenzing. HELP!

Advertisement - register to remove this

Haha, je sleutelt wel zelf aan je scooter maar weet niet wat een pakking en flens is, nou je flens is dus het begin van je uitlaat waar je hem met 2 boutjes aan de cilinder schroeft, dit platte stukje kan krom zijn en moet dan recht gemaakt worden.

Tussen de cilinder & flens (uitlaat) zit een pakking.. (een ring of papierachtig iets)
 
Haha een echte noob hebben we mee te maken :p maarjah iedereen begint op die manier niks om te schamen :)

Maarjah je hebt kans dat je flens beetje krom is omdat je hem zo hebt laten hangen Zit je demper ook goed vast alles effe goed na lopen en kijken of pakking er goed tussen zit
 
Als dat is gefixed wil ik hem afstellen, maar ik heb geen rollensets en meerdere sproeiermaten. Dit laat ik dan wel bij de dealer doen. Wat is een gangbare prijs voor een waardeloos afgestelde SR? :W
 
Legt erg eraan waar je het laat doen, veel sommige dealers hebben een vaste prijs en de ander rekent gewoon hoelang die er aan bezig is. dus stel hij is 6uur bezig en dan: 6 x ca. 35,- = 210,-

Best veel dus, maar Van der Koog in mijn dorp rekent meestal rond de 150 euro voor afstellen van alles.. maarja dit is zoals ik al zei gewoon per dealer verschillend..

Het beste ga je gewoon even informeren bij de lokale dealers. ;)
 
50 en 150 zit 100€ verschil in. Ik heb al een afspraak staan bij de vaste dealer van een vriend van mij, die is wel te vertrouwen. Morgen even bellen voor een prijsindicatie. Stealer hier om de hoek vraagt 150€.. aan de hoge kant. :)
 
Ik heb er één met een werkplaats maar hij zegt dat hij het zelf niet zo goed kan.. (denk ook niet dat hij de spullen heeft..)

Woont er niemand van scootertuning.net in A'dam waar ik bij langs kan gaan? +pippi+
 
Back
Top