Nog steeds C20 @ Evo 50 Probleem

lekker bullshit allemaal... Iedereen op pia monteert aerox rad en dit zou dus niet werken op een aerox... Mijn scooter wordt trouwens met 13k+ met std. nrg rad. 50 graden...
 
mijne met evo , c 20 , 21 mm enz ... altijd rond de 70 soms richting 100 . op aerox temp meter dan .

rob heb je wat aan je lcuhtafvoer of toevoer gedaan of gewoon ori ?
 
Originally posted by lonneker
mijne met evo , c 20 , 21 mm enz ... altijd rond de 70 soms richting 100 . op aerox temp meter dan .

rob heb je wat aan je lcuhtafvoer of toevoer gedaan of gewoon ori ?

Orgineel.. gemeten op AIM.
 
Originally posted by Enrico@nrg
Mja, volgens mij komen die hoge temperaturen voornamelijk door een te schraal mengsel... Kan bijna niet anders..

Die mening heb ik ook een beetje..

Dus mensen, ga allemaal eens goed afstellen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
60 graden valt nogal mee hoor, Patrick...

boven de 60graden merkte ik toch DUIDELIJK vermogens afname :) en dan in de vorm van de problemen die de topicstarter beschrijft. Dan heb ik het over 63 graden ofzo. daarom hou ik de temp liever tussen de 50-55 graden bij normale werk temperatuur, niet zomers.
 
Originally posted by ApriliaFreak
Hun hebben nog nooit echt vermogen @ 50cc met een c20 gemaakt, ze raden me de shot aan:rolleyes: 8P

Ze hebben nog nooit met c20 op testbank gehad alleen 1x met niet zo ver getunde evo50 met c20 en 17,5mm haalden ze bijna 13pk mee.

Ik bedoel niet of ze ervaring met de setup hebben, maar ik doel meer op een oplossing voor jouw probleem.. het probleem dat als je een warme motor hebt dat je geen vermogen meer hebt..

Zou het eens vragen..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Mja, volgens mij komen die hoge temperaturen voornamelijk door een te schraal mengsel... Kan bijna niet anders..

liogt volgensmij meer aan mijn gewicht ...:+

met marco of iemand anders van normaal postuur word ie niet heet namelijk
 
het probleem is nu bijna opgelost:

toch een sproeier probleem
als ik een stuk volgas had gereden en dan stil zette liet ik hem eerst ff stationair lopen (nooit bij nagedacht)
de bougi was dus mooi bruin (tegen zwart aan)

nu dus direct uitgezet en kom tot de conlusie dat de bougi met sproeier 100 nog steeds wit is :rolleyes:
(dit verklaard denk ik ook het te warm worden)

Ik rijd dus nu met orginele filter alleen prop eruit. met sproeier 100 @ 19mm, en is nog te klein, lijkt dit niet een beetje te grote sproeier.

voor zover ik weet trekt hij geen valse lucht.

dealer had dus geen 102/104 sproeiers meer. dus kan het nog niet testen.


maar wat denken jullie hier van is dit normaal zo'n grote sproeier op deze setup?
 
ligt eran welke je std. erin hebt ... verschillt nogal . in mijn 21 mm zat een w 13 terwijl er in een van een vriend een w 3 zat ! w 7 is optimaal , denks
 
Back
Top