Update
er is ondertussen weer heel wat gebeurt aan de scoot ...
met de kerstdagen was het weer een super promotie bij scooter attack ( 40 percent korting op de 95cc r/t cilinder's )
dus ik heb een nieuwe cilinder gekocht
het was ook 20 percent korting op alle andere onderdelen ... dus ook nog een polini ceramic poulie gekocht en wat andere kleine parts ...
een vriend van me heeft met zen 3d printer eens een inlaat geprint voor de 33 carb ... maar dat prototype paste helaas niet , maar was wel goed als referentie voor wat er moest aangepast worden ...
ondertussen een inlaat in staal gemaakt voor de 33 carb
ik ben ook eens langsgeweest bij de nos boer
en men flesjes laten vullen en ondertussen nog wat kleine parts meegedaan zoals
-staalomvlochten benzine leiding voor het nos systeem
-fuel pressure safty switch
-fuel pressure gauge ...
hij raade me ook aan om een air/fuel ratio meter te kopen voor als ik test met nos , maar volgens vf - racing is die lambda sonde wat aan de grote kant voor in een 2 takt uitlaat
ben nu nog op zoek achter een kleinere lambda sonde voor in de uitlaat te plaatsen ...
alles gemonteerd
zadelbak en benzine bak worden binnekort ook herspoten en opnieuw bestickerd ...
poulies gemonteerd en nieuwe sx86 koppeling er in ...
ontdekt dat men membraam plaatjes versleten waren
nieuwe gesneden en er opgezet deze zijn ook uit een andere materie (fiber) en wat dikker 0.4 ipv 0.35 ...
we hebben ook een netter plaatje gemaakt voor onder het membraam
enkele nieuwe filmpjes gemaakt ...
dit is van toen ik terug kwam van de testbank bij thunderracing
dit is van toen ik de nos ging vullen
dit was op de testbank bij vf racing toen we de klepjes vervangen hadden
even de scoot testen op de weg
toen ik bij thunderracing was heb ik een echte zip sp kader en een verlaagde voorvork gekocht
deze gisteren een laagje verf gegeven
binnekort ga ik de scoot volledig heropbouwen en alles beetje netter maken ... het blok gaat ook volledig uit elkaar om gereviseerd te worden ...