Nijmegen Zondag 9 Mei

Jah was een leuke meeting.
Het weer zat gelukkig ook mee. Alleen moet er iets gaan worden aan de uit en in gangen.

Ik was trouwens die met die zwarte rieju spike
 
ik zal ook maar ff reageren

meeting was inderdaad vet. alleen doordat de kleine poort opslot was wisten een paar niet hoe ze erop moesten komen. maja konden wij ook niks aan doen. gelukkig wel meer snelle deze keer en hoop volgende keer op nog meer opkomst. er blijven nog steeds veel mensen op de baan staan als er geraced wordt, dat is wel jammer en gevaarlijk!!

owjah... en vanaf nu mag niemand meer zeggen dat die sneller is als jorg :D want da ding blaast hey TERING :D snelste van de hele meeting!!

tot over de volgende meeting over 3 weken mensen! ik heb mijn zip verkocht dus hopelijk voor die tijd een nieuwe scoot!

See Ya All over 3 weekjes

Peace.....
 
Originally posted by pollik

owjah... en vanaf nu mag niemand meer zeggen dat die sneller is als jorg :D want da ding blaast hey TERING :D snelste van de hele meeting!!

2 van de 3x won jorg idd, jammer dat BurN laatste x pas goed doorkreeg dat ze scoot @ 3/4 gas veel beter reed en toen won ie ook :)
ik heb weinig kunnen doen gaskabel knapte na paar x heen en weer...:( maar nu hebben mensen ook gezien dat peugjes(van wat er was te zien) ook erg leuk kunnen lopen, volgende x ff goed afstellen en voor de zkerheid maar nieuwe kabel mee :P:P
 
Jorg werd ook 2 keer afgesneden dat heeft iedereen gezien ;) hij blijft vanaf nu gewoon de snelste :D Nobody can beat Jorg
 
30 mei 2de kans voor diegene die denken dat ze sneller zijn als hem. Hij is nu gewoon de snelste daar klaar en zal ook wel zo blijven :D

Jorg reedt iedereen eruit met kapotte krukaslagers! vergeet da ook nie.

dus mensen jullie zijn van harte uitgenodigd om 30 mei te komen vlammen.
 
Hij pakte iedereen idd, maar gesneden ?? nix gezien hoor maaruh sander pakte hem ook toen die ze scoot doorhad laten we dat ff nie vergeten jorg EN sander waren iig de snelste maar genoeg hierover nu
 
ruzie ruzie :D wahahah. achja......

iig ga ik de volgende keer wel mensen uitdagen met meer vermogen als mijn sniper om het VOLLEDIGE parcour met mij een wedstrijdje aan te gaan :D
 
hahha ja joop lijkt me wel vet
je hebt in ieder geval al genoeg kunnen oefenen op het achterste stuk haha
stuur me ff die filmpjes als je wilt @ msn wally_4life_01@hotmail.com
verder wil ik even zeggen dat het een hele mooie dag was
en het weer ons weer lekker mee zat.
en de jongens lekker hebben kunnen vlammen.

laterss
next time ill be driving the mini !! ( don't worry guys) whahaah

ajuus bas
 
tsja het is maar een sprint he, hoeven we ons niet zo druk om te maken, tenminste ik doe het niet, dus hoeven jullie het ook niet voor mij te doen
 
normaal.php


ik zou niet weten wie hij is maar hij is wel 8P

de 70cc cilinderkit is besteld...

nu nog naar de volgende meeting:D
 
Last edited:
Back
Top