scooter team nijmegen.

Status
Not open for further replies.

A.sR

A.sR
hallo,

ik heb A,sR (sam)
ik en een paar vrienden hebben een scooter team: scooter team nijmegen
als je een scooter/brommer/schakelbrommer heb met helmplicht.
Denkt van daar wil ik lid van worden en woon je in of rond nijmegen stuur dan een mailtje naar.
scooterteamnijmegen@hotmail.com
of stuur een pm voor meer info
je kunt naturlijk ook op de site kijken.
www.scooterteamnijmegen.tk

gr A.sR (Sam)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Sorry hoor maar....

A. Denk dat er hier totaal geen animo voor is
B. Denk dat het meer iets is voor scooter-freaks
 
dit is tog de plek om dingen met racen en meetings te posten .
nou wij doen ook meeting's en kan iemand mij dan even zeggen waar ik het dan moet posten?
alvast dankt
 
ey ik zou me ff voorstelle ik en ricardo zijn de oprichters van STN. En sam zit ook in ons bestuur. Deze post is niet fout geplaatst want als je goed leest staat er "Alle overige races en sprints". En ten tweede we zien wel of er animo voor is want dat kun je na 2 uur nog niet bepalen..... Dus we zien wel.
Gr. Robert
 
ey ik zou me ff voorstelle ik en ricardo zijn de oprichters van STN. En sam zit ook in ons bestuur. Deze post is niet fout geplaatst want als je goed leest staat er "Alle overige races en sprints". En ten tweede we zien wel of er animo voor is want dat kun je na 2 uur nog niet bepalen..... Dus we zien wel.
Gr. Robert

En ten derde als je goed leest. Is het niet de bedoeling dat je hier illegale sjonnie-meetings bekend komt maken of animo voor zoekt. Op jullie site staat dat jullie elke maand een meeting willen organiseren. Dit hoort hier niet en ik kan je nu wel vertellen dat hier op dit forum weinig tot geen animo voor jullie clubje is..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top