niewe uitlaat speedfight 2

clubraiser

Well-Known Member
hallo mense:W
ik heb speedfight 2 met staandaart 50cc,
en varioring is eruit, hij loopt nu ongeveer 70 op teller
nu wil ik er en niew uitlaatje op hebben maar kan niet kiezen welke!
het lierst zo goedkoop mogelijk (zowiezo onder de hondert)
maar moet er wel sneller door gaan8P
thnx alvast!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zonder vario gaat je scooter niet harder hoor je zal wel een varioRING bedoelen.

je originele uitlaat gaat het goedkoopste zijn omdat je voor onder de 100euro geen snelle uitlaat gaat vinden en veel gaat dat nou ook niet uitmaken op een originele setup

waarom wil je eigelijk een andere uitlaat?
 
varioring idd,,
ik had gehoort dat gianelli next wel goed uitlaatje was voor mooie prijs en deze uitlaat is gwoon lelijk en trekt niet hard:p
thnx voor reactie
 
Last edited:
Yasuni R en Doppler S3R doen het goed op peugeot. Maar deze zitten ruim boven je budjet. Heb hier ook nog wel een andere leuke terugloper liggen mocht het zijn. Info, pm me dan ff...
 
ik heb zelf een standaard 50,
Varioring verwijderd
En gekozen voor een stage 6 pro replica,
Die gaan rond de 90 95, compleet onbegrenst,

Maar ben wel van mening dat die snelheid op jou standaard 50 en de mijne,
Dat jou cillinder dat niet leuk gaat vinden,
Ik heb de mijne daarbij ook terug begrenst tot de 75 80kmph
 
een std onbegrensde SF loopt ook makkelijk 80/85 of nog sneller (watergekoeld zelfs 90/95)

dus met std uitlaat , en dat is meteen ook 1 van de betere uitlaten , een goedkope uitlaat is 3x niks , dan heb je vaak veel lawaai terwijl je niks sneller gaat , je moet meer investeren om goed af te stellen ,de slijtage word alleen maar hoger en je moet dus vaker afstellen , is dat wat je graag wilt?

beter koop je voor SF een uitlaat die als std uitlaat doorgaat , zoals een Sito plus , Leovinci Navigator oid , die doen het in verhouding stukken beter dan een zogenaamde snelle uitlaat , een Yasuni R bijv. zal niks beter lopen dan een Navigator , een Navigator geeft zelfs meer koppel af dan een R of welke snelle uitlaat dan ook op een PEUGEOT , en de snelheid blijft gelijk..

een Peugeot moet het juist hebben van een laag toerental , zet je er een snelle uitlaat op ga je het toerental verhogen , wat voor een Peugeot niet perse beter is..
 
hoe komt het eigelijk dat een navigator beter presteerd dan een R? iedereen schreeuwd toch altijd dat een krul sneller is :)

heb zelf 1 @ mina hori en trekt idd super lekker op.
 
Aan het begin van de uitlaat zit een vernauwing, en als het goed is zit er in de demper ook een, al weet ik dat niet zeker bij een Gianelli Next.

Afstellen moet je maar effe searchen, dat is al vaak genoeg gezegt.
 
Back
Top