slechte acceleratie met niewe variorollen dna

vosn

Well-Known Member
hallo ik heb niewe variorollen gekocht voor op me dna van 4.7gram en normaal zou de acceleratie beter moeten zijn omdat standaard 5.0gram is zou dit kunnen zijn door me originele uitlaat dat ie te veel begrensd is
normaal heb ik volgende week een ixil twinner zou ie dan beter gaan

alvast bedankt
greetz jarryd
 
Advertisement - register to remove this

Door lichtere rollen gaat hij NIET harder trekken. Waarschijnlijk ken je het bekende verhaaltje met zware rollen rij je hard en met lichte rollen trek je hard. De grootste onzin, er is maar 1 setje rollen waarmee hij hard loopt EN hard optrekt. Die moet jij dus hebben. Als je straks een ander uitlaatje pakt zul je weer opzoek moeten gaan naar het juiste gewicht. Dit is vaak wel redelijk te zeggen maar geen enkele scooter met de zelfde onderdelen zal de zelfde afstelling hebben. Kwestie van proberen dus... Suc6 ermee!
 
Kneiter , bij peugot en sr2000 is het wel zo. Natuurlijk niet dat je 70 gram rollen erin moet doen 8P .
Vriend van mij ( en meerder mensen ) heeft alle rollen onderhand in zijn scooter gehad. Hoe zwaarder die ging , hoe minder die trok , maar hoe harder ie ging. En dan heb ik het niet over 2 km per uur. Gewoon echt aardig wat km's.

Bij piaggio en minarlli is dit dus niet het geval idd.

Remco 4 life , zonder rollen kan je vario nooit uitschuiven :p :D
 
Back
Top