Mc Cobes
Well-Known Member
Nou jongens het is me gelukt .
Ik heb de cilinder van erik de wit weten te bemachtigen .
Aller eerst super goede service maar dat tenzijde .
De cilinder ziet er echt heel netjes uit uitlaat poort is ovaal voor de genen die dat nog niet wiste maar was wel al bekend .
De voetplaat is van staal makkelijk gezegd en is best zwaar.
Loop zeer netjes over op de cilinder.
De cilinderkop werkt hetzelfde principe als een 2 fast .
Ik vind wel dat er een lange flens bij zit dit valt me wel op .
De 2 bovenste boosterpoorte hebben maar een kleine doorlaat vanaf de plaat naar het carter vind ik persoonlijk.
Het ziet er alemaal ook echt degelijk uit en zeer netjes afgewerkt.
Alles is zeer netjes ik ga binnekort ff foto`s maken en een project openen denk k .
Ik heb er lang op gewacht maar vind het nu al de moeite waard .
Aleen de volgende vraag is R/T of Roost uitlaat ?
Ik heb de cilinder van erik de wit weten te bemachtigen .
Aller eerst super goede service maar dat tenzijde .
De cilinder ziet er echt heel netjes uit uitlaat poort is ovaal voor de genen die dat nog niet wiste maar was wel al bekend .
De voetplaat is van staal makkelijk gezegd en is best zwaar.
Loop zeer netjes over op de cilinder.
De cilinderkop werkt hetzelfde principe als een 2 fast .
Ik vind wel dat er een lange flens bij zit dit valt me wel op .
De 2 bovenste boosterpoorte hebben maar een kleine doorlaat vanaf de plaat naar het carter vind ik persoonlijk.
Het ziet er alemaal ook echt degelijk uit en zeer netjes afgewerkt.
Alles is zeer netjes ik ga binnekort ff foto`s maken en een project openen denk k .
Ik heb er lang op gewacht maar vind het nu al de moeite waard .
Aleen de volgende vraag is R/T of Roost uitlaat ?