Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
Nou jongens het is me gelukt .
Ik heb de cilinder van erik de wit weten te bemachtigen .
Aller eerst super goede service maar dat tenzijde .
De cilinder ziet er echt heel netjes uit uitlaat poort is ovaal voor de genen die dat nog niet wiste maar was wel al bekend .
De voetplaat is van staal makkelijk gezegd :p en is best zwaar.
Loop zeer netjes over op de cilinder.
De cilinderkop werkt hetzelfde principe als een 2 fast .
Ik vind wel dat er een lange flens bij zit dit valt me wel op .
De 2 bovenste boosterpoorte hebben maar een kleine doorlaat vanaf de plaat naar het carter vind ik persoonlijk.
Het ziet er alemaal ook echt degelijk uit en zeer netjes afgewerkt.
Alles is zeer netjes ik ga binnekort ff foto`s maken en een project openen denk k .
Ik heb er lang op gewacht maar vind het nu al de moeite waard .
Aleen de volgende vraag is R/T of Roost uitlaat :p?
 
Nou jongens het is me gelukt .
Ik heb de cilinder van erik de wit weten te bemachtigen .
Aller eerst super goede service maar dat tenzijde .
De cilinder ziet er echt heel netjes uit uitlaat poort is ovaal voor de genen die dat nog niet wiste maar was wel al bekend .
De voetplaat is van staal makkelijk gezegd :p en is best zwaar.
Loop zeer netjes over op de cilinder.
De cilinderkop werkt hetzelfde principe als een 2 fast .
Ik vind wel dat er een lange flens bij zit dit valt me wel op .
De 2 bovenste boosterpoorte hebben maar een kleine doorlaat vanaf de plaat naar het carter vind ik persoonlijk.
Het ziet er alemaal ook echt degelijk uit en zeer netjes afgewerkt.
Alles is zeer netjes ik ga binnekort ff foto`s maken en een project openen denk k .
Ik heb er lang op gewacht maar vind het nu al de moeite waard .
Aleen de volgende vraag is R/T of Roost uitlaat :p?

wat is er zo "super service" aan gewoon een cilinder verkopen :?
 
R/T pijp geeft een breed vermogen. tov R1400 die heel piekerig is.

Uitlaten blijft moeilijk. neem aan dat jij niet gaat racen dus je hebt alle keus. alleen zal je met verloop zitten van flens. dus zelf een pijpje draaien.

Maar zijn er nog nieuw parts?
 
Ja waar zijn ze ?? Wat een klote topic is het geworden zeg, 2 pagina's lullen over het halen van een cilindertje die niet meer nieuw is

Dit stuur had ik nog nooit eerder gezien, van Tommaselli

nbsuo1.jpg


tegen de 40 euro, volgens mij is alleen de bevestiging van het stangetje in het midden wat mooier gemaakt t.o.v. andere stuurtjes
 
Stelletje zeikers, je mag toch ook wel over die nieuwe parts praten?
Of alleen een plaatje posten en je bek weer houden?

Vervelend tuig.
 
Daar kun je een apart topic voor openen zou ik zeggen ;) Vroeger, goede oude tijd, had je op elke pagina gewoon een paar nieuwe producten
 
Tja, dan moeten er ook bronnen zijn, en nieuwe parts uitkomen.
Je kan geen nieuwe parts afdwingen, dus als je dan in de tussentijd babbelt over een eerder geplaatste part, zie ik het probleem niet.
Nee je gaat even voor alles een Topic aan maken?

Kun je het beter in één Topic houden, IMO.
Maarja, i rest my case verder.

Post maar weer een paar nieuwe parts dan. :+
 
Ik vond dit ding op scooter discounter, een nieuw soort vario:
imagemagic.php


Heb hem hier ook nog niet voorbij zien komen, ik vind het wel een vaag ding :S. Iemand hier toevallig al ervaring mee?
Is voor piaggio btw.
 
''Heb hem hier nog niet voorbij zien komen''

Dan heb je zeker nog niet op de pagina hiervoor gekeken, want daar staat hij gewoon...
 
ik heb eens wat filmpjes beken op joeptoep. en dat ding schijnt wel nice te werken.
alleen ik zie hem alleen maar voor een yamaha t-max
 
Passend voor GY6 Motoren.

Een uitlaat gemaakt van edelstaal, als ik Euroscooters mag geloven.
Duidelijke afbeelding op hun site.

[ir]http://www.euroscooters.nl/shop/imagemagic.php?img=images/OE-GY6BT15477.jpg&w=250&h=187&page=[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top