Nieuwe parts #8

Status
Not open for further replies.

lijkt verdacht veel op Dunlop , na een klein onderzoekje weet ik dat Dunlop onder Goodyear valt , en Bridgestone gewoon bridgestone , dus ze hebben verder niks met elkaar te maken. er zijn 3 grote bandenmakers in de wereld , Michelin is de derde.

dus een concurrent van Dunlop , echter als de levering van deze banden net zo moeilijk is als bij Dunlop soms heb je daar weinig aan :p

even een plaatje ervan die ik nog tegenkwam :

433_BT601_L.jpg


ik kom overigens sites tegen uit denemarken , amerika vooral , italie , spanje waar ze deze banden gebruikt aanbieden , dus ze zijn er al wel wat langer.

ik heb overigens een E-mail gestuurd naar Bridgestone of de banden leverbaar zijn/worden in Nederland.

ik heb het idee dat de banden of uit Japan of uit "The States" moeten komen.
 
Last edited:
toch zijn ze wel anders kwa profiel , maar de hele vorm is verder exact gelijk ,en het zijn race banden met Dot nummer , zelfde als Dunlop dus.
 
Dat kan wel eens voorkomen hea wieger:p
Maare ontopic
uit een project pagina

en waren van de week nog naar Twins geweest voor andere carburateur ook een keihin maar hij heeft hem laten hem maken door keihin speciaal hier de verschillen :

de "oude"
http://i29.tinypic.com/n2ea8j.jpg
Nieuwe
http://i30.tinypic.com/2ihb9zp.jpg
wat valt je op??

Gasnaald is anders (zie je niet op foto) en dat lippie waar je gasnaald in gaat is hoger. schijnt beter te zijn dusja op naar de sprint sluiskill

Klote foto,s ja
Maar ik geloof het wel het is duidelijk een keihin PWK:)
Of het werkt weet ik niet misschien verkoop praatjes geen idee maar kwam het is tegen.
ik wist er ook niet echt iets van dat twins dat deed
 
mja , gewoon een ander naald en een andere emulsiebuis is nog niet perse een andere carb.;)

en mij valt op dat de 2e foto het niet doet :p (deed)
 
Inderdaad beetje stoere praat over een ander gasnaaldje. wij hebben ookal getest met andere naalden/sproeierbuisjes etc. dat anthony er ook mee heeft getest en dit het beste heeft gevonden kan, maar om het nou 'eigen space' (specs bedoel je) te noemen?
 
Oke mijn fout ik dacht zolang je het laat doen bij een bedrijf heet dat zo maar dus niet I'm bad. alleen volgens mij laat zp zoiets echt niet doen bij keihin? dan zal je er aardig voor neer moeten legen lijkt mij? of hij laat ze allemaal zo doen dan is het een ander verhaal (bij de fabriek) Misschien heeft hij het zelf wel gedaan.
Vraag me af wat die gozer er voor betaald heeft aangezien hij ze uitlaat wilde laten verchroome toen hij hoorde dat het verkleurde,zei hij ah dan koop ik af en toe wel een nieuwe uitlaat:+

Ontopic maar weer?:)
 
over de Bridgestone's kreeg ik dit terug :



Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mailbericht. Hartelijk dank hiervoor. Op dit moment hebben wij nog niet besloten of wij deze banden in ons Nederlandse line-up gaan opnemen.



Met vriendelijke groeten,

Best regards,



Vivian van Kaam

PR & Communicatie

Bridgestone Nederland B.V.




wel snel antwoord terug btw :)

binnen 2 uur , dat doen maar weinig bedrijven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top