MZH'09

Even door zon vertaal prog gepleurd, mijn duits is namelijk ook niet de beste:p

Als de Scooter Tuning Meeting MZH09 het uit?
27 maart 2009 10:07 door admin
Het gerucht molen ziedend - zoals wordt beweerd, onbevestigde verklaring van de organisatoren van MZH08 in het voorgaande jaar, de legendarische en zeer populaire MZH09 vergaderingen dit jaar niet zal plaatsvinden.

Tot dusver is er geen openbare verklaring van de organisator pot.

Het is nog niet het cent gedaald - de scooter tuning scene heeft nog een kleine vonk van hoop.

Wij zullen in het begin van innovaties.
 
Ik kwam dit filmpje tegen van scooter center +ralf+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3UVNW_IUp9U"]YouTube - MZH08 Scootermeeting Meinerzhagen LOONG Version[/ame]

Al hoewel ik bang ben dat het dit jaar niet doorgaat x| Aangezien we nu nog steeds geen verder nieuws ervan krijgen
 
het komt nu wel erg dicht bij idd, en nog steeds niets definitiefs....

vorig jaar duurde het ook even, maar duurde het niet zo lang, we houden de hoop erin! 8P
 
Anders een e-mail sturen naar die lui?

Of sip-scootershop? Die weten er volgens mij ook wel meer van. Ik wil ook wel gaan in iedergeval!
 
Op de site staat dat de organisatoren een kleine hoop hebben dat het doorgaat, Maar ik denk het eigenlijk niet.. Vorig jaar rond deze tijd hadden we de kaarten al binnen, En nu is het nog niet eens zeker of het doorgaat
 
Zon groot evenement moet gewoon door gaan, als dat in nederland zo was, was der altijd wel iemand die het wel omhoog hielp want sja je verdient er toch nog altijd geld mee.
 
niet helemaal mee eens,

in nederland zijn er ook geen weekenden meer zoals Lelystad enzo...

dat waren toch ook aardig grote evenementen

ik hoop dat het door gaat, maar ben bang van niet, zou wel echt jammer zijn
 
niet helemaal mee eens,

in nederland zijn er ook geen weekenden meer zoals Lelystad enzo...

dat waren toch ook aardig grote evenementen

ik hoop dat het door gaat, maar ben bang van niet, zou wel echt jammer zijn

Zou idd heel jammer zijn. Aangezien het nu al bijna Mei is, is de kans nog klein dat het wel doorgaat denk ik?
 
Duurt mij ook allemaal te lang, binnenkort weer wat kaarten bestellen voor wat feesten en daar hoort Hardcore Junky 31mei ook bij denk ik.
 
Rotenburg is overigens best een gevaarlijke baan vind ik. Zitten een paar goede hobbels in zowel aan het begin (+/- 40m) en aan het einde.
 
Definitief besluit

Wir dachten uns, die Hoffnung stribt zuletzt. Nun ist es klar, 1 Woche vor Pfingsten ist es sicher, das legendäre MZH Weekend Rollertreffen auf dem Sportflugplatz in Meinerzhagen fällt dieses Jahr aus.

Er staat iets in de richting van. ''We hadden nog hoop maar nu is het klaar. 1 week voor pinksteren is het zeker dat de legendarische Meinerzhagen meeting op het sportvliegveld dit jaar uit valt.

Dit hadden we eigenlijk al gedacht maar nu is het zeker dus kan dit topic ook wel close denk ik. Wel balen dit zeg.
 
Back
Top