MZH'09

Kan me de kk bende nog herinneren die door een aantal van onze en Nick's groep gemaakt is nog goed herinneren.

Weet niet hoe het met sommigen hier gesteld is?, maar als er (verwacht er niet zo veel van) een Nederlands kamp komt, hou de zooi daar dan wel gewoon netjes en gooi je zooi in een vuilniszak.
 
Kan me de kk bende nog herinneren die door een aantal van onze en Nick's groep gemaakt is nog goed herinneren.

Weet niet hoe het met sommigen hier gesteld is?, maar als er (verwacht er niet zo veel van) een Nederlands kamp komt, hou de zooi daar dan wel gewoon netjes en gooi je zooi in een vuilniszak.

de dag na dat jullie weg zijn gegaan hebben wij 90% van de zooi opgeruimt voor we gingen.. maar idd volgende x ff wat beter opletten :p
 
De caravan bedoel je :p en JA die is nog steeds erges in duitsland :p

Maare, ik ga me niet druk maken om teringzooi die er gemaakt word:) tis gvd een scooterweekend!
 
indd ja ! Nu je het zegt al die herrineringen :p

Wil alleen dit jaar proberen een betere slaap plek te vinden...

Tent drama !
Auto volgens mij sliep ik bij jasper :p

wil dit jaar toch wel wat beter slapen :p
 
oow zeker niet ! :p

Maar beetje opfrissen en fatsoenlijk aan kleden is er alleen niet bij :p

Ik vandaga aan me telefoon gekluisterd tot je zou bellen :'(
 
Wat me nu ook te binnen schiet :p die 2tweeling waar van die gozer zou gaan strippen stond hij daar in ze boxer :p schitterend !!

geld in zamelen daar :W
 
de dag na dat jullie weg zijn gegaan hebben wij 90% van de zooi opgeruimt voor we gingen.. maar idd volgende x ff wat beter opletten :p

Nja maakt mij niet uit wat er na vertrek ligt. Maar wat er ligt als je gewoon onder de partytent zit etc, en als je even met de scooter bezig wilt, niet eerst troep moet opruimen om bij je scooter te komen.
 
Last edited:
Back
Top