mxs-evo70-racer
mxs-evo70-racer
heej,
dit is mijn evo70 project.
het begon allemaal op een dag dat er een aerox moest komen.
ikke maar zoeken op marktplaats...en zoeken...en zoeken....
Toen op een gegeven moment vond ik deze aerox.
de scooter had als setup:
polini evo 50cc.
polini evo 50cc uitlaat
en top racing krukas.
en verder alles standaard.
nou dat was voor mij maar en toen wou ik 70 cc polini evo.
kortom een heel project!!!!
ik ging op zaterdagavond lekker op de bank liggen en op schrijven wat ik allemaal wou hebben.
dat was>>>>:
polini evo 70cc
polini evo 70cc pijp.
malossi eprom 2004
malossi overange kit.
malossi mhr RHQ krukas.
28mm dellorto.(vlakkeschuif.)
28mm spruitstuk imitatie.
daar moest ik het eerst mee gaan doen.
dus op een weekend was ik er mee begonnen met een kameraad van me!!(thx thijsie!!)
dat waren hele lange nachten dat weekend.
en toen kregen we hem ook zondag ochtend om 1 uur aan de loop!!!
(hadden van dit weekend veel foto's maar zijn pleite!! )
hebben wel een foto hoe de rox er toen uitzag.>
die achterste rox dat is hem die voorste was de evo 50 rox van men broertje.
hebben hem toen zondags getest en liep voor mijn doen als een beest
maar dat viel nog reuze mee.
hadden de onsteking nog maar op 1,8 staan(a)
4 week later gingen we verhuizen naar men moeders nieuwe vriend.
en die bracht maar geluk in onze scooter wereld!!!
cor thx!!!!(Y)your the best!!
we zijn toen heel wat avondjes aan het sleutelel geweest.
en als snel bleek dat de evo pijp niet aan het vermogen voldeed wat we zochten!!
nog even een plaatje met de evo pijp.
die 2 was nog op lelystad....tijd van 4,64.met de setup van net.
dus we zochten een nieuwe pijp en kwamen op de yasuni c21 uit.
hebben we die besteld.
en direct een wigje besteld en rechtspruitstuk.(malossi)
en een twin air voor de shit tegen te houden.
hier weer wat foto's van de spullen die we hadden gekocht.
de c21!!!!
mijn wigje en het spruitstuk en de twin air!!
die avond hebben we alles erop gezet.en hij liep toen beter maar door de wig stond de vlotter stand verrot!!!!
dus dat werd afstellen.
tot 12 uur in de schuur geweest maar bood geen uitkomst!!!!!!!
de volgende avond met de rox naar een lange weg en roppen.
tig keren en op eens bam!!HIJ VLAMDE
met 140 sproeier.!!!
wij een 120 sproeier erin voor xtra toeren en schralere afstelling!!
en toen vol gas en mhawwwum WARM LOPER!!
dikke kk!!
wij de rox op de aanhanger en naar huis.
eenmaal thuis de cilinder los.
snel kijke......SCHADE---: viel meeff te schraal de benzine
cilinder en zuiger weer gefikst en ook direct ff de vijl in de clininder.!!
en dan krij je dit
ook direct de zuiger ff aan gepast>>>
toen alles weer erop gezet en kijke wat er nu gebeurde!
en er gebeurde wat......
was met geen pen te beschrijven...
bijna op men bek de eerste 10 meter niet meer aan de grond te houden,
hahaha dat is gaafste gevoel wat er is!!
de volgende dag men kappen er allemaal weer op gezet.en sommigen mooi af gespoten!!
en net toen ik alles droog had kwam de postbode met een pakje
het was>>>een kiesler achter spatbord!!.
dus die er ook maar direct bij op maken!!..
en dan krijg je dit als resultaat!!
een complete MXS evo70 aerox!!!
op deze foto's 93% voltooid!!!
dit is dus het reslutaat,hele setup MXS tuned. carter's gekotterd enz.
de pk score liegt er ook niet om!!
ik zou zeggen tot speelmans platen allemaal!!
greetz mxs member kelvin
dit is mijn evo70 project.
het begon allemaal op een dag dat er een aerox moest komen.
ikke maar zoeken op marktplaats...en zoeken...en zoeken....
Toen op een gegeven moment vond ik deze aerox.
de scooter had als setup:
polini evo 50cc.
polini evo 50cc uitlaat
en top racing krukas.
en verder alles standaard.
nou dat was voor mij maar en toen wou ik 70 cc polini evo.
kortom een heel project!!!!
ik ging op zaterdagavond lekker op de bank liggen en op schrijven wat ik allemaal wou hebben.
dat was>>>>:
polini evo 70cc
polini evo 70cc pijp.
malossi eprom 2004
malossi overange kit.
malossi mhr RHQ krukas.
28mm dellorto.(vlakkeschuif.)
28mm spruitstuk imitatie.
daar moest ik het eerst mee gaan doen.
dus op een weekend was ik er mee begonnen met een kameraad van me!!(thx thijsie!!)
dat waren hele lange nachten dat weekend.
en toen kregen we hem ook zondag ochtend om 1 uur aan de loop!!!
(hadden van dit weekend veel foto's maar zijn pleite!! )
hebben wel een foto hoe de rox er toen uitzag.>
die achterste rox dat is hem die voorste was de evo 50 rox van men broertje.
hebben hem toen zondags getest en liep voor mijn doen als een beest
maar dat viel nog reuze mee.
hadden de onsteking nog maar op 1,8 staan(a)
4 week later gingen we verhuizen naar men moeders nieuwe vriend.
en die bracht maar geluk in onze scooter wereld!!!
cor thx!!!!(Y)your the best!!
we zijn toen heel wat avondjes aan het sleutelel geweest.
en als snel bleek dat de evo pijp niet aan het vermogen voldeed wat we zochten!!
nog even een plaatje met de evo pijp.
die 2 was nog op lelystad....tijd van 4,64.met de setup van net.
dus we zochten een nieuwe pijp en kwamen op de yasuni c21 uit.
hebben we die besteld.
en direct een wigje besteld en rechtspruitstuk.(malossi)
en een twin air voor de shit tegen te houden.
hier weer wat foto's van de spullen die we hadden gekocht.
de c21!!!!
mijn wigje en het spruitstuk en de twin air!!
die avond hebben we alles erop gezet.en hij liep toen beter maar door de wig stond de vlotter stand verrot!!!!
dus dat werd afstellen.
tot 12 uur in de schuur geweest maar bood geen uitkomst!!!!!!!
de volgende avond met de rox naar een lange weg en roppen.
tig keren en op eens bam!!HIJ VLAMDE
met 140 sproeier.!!!
wij een 120 sproeier erin voor xtra toeren en schralere afstelling!!
en toen vol gas en mhawwwum WARM LOPER!!
dikke kk!!
wij de rox op de aanhanger en naar huis.
eenmaal thuis de cilinder los.
snel kijke......SCHADE---: viel meeff te schraal de benzine
cilinder en zuiger weer gefikst en ook direct ff de vijl in de clininder.!!
en dan krij je dit
ook direct de zuiger ff aan gepast>>>
toen alles weer erop gezet en kijke wat er nu gebeurde!
en er gebeurde wat......
was met geen pen te beschrijven...
bijna op men bek de eerste 10 meter niet meer aan de grond te houden,
hahaha dat is gaafste gevoel wat er is!!
de volgende dag men kappen er allemaal weer op gezet.en sommigen mooi af gespoten!!
en net toen ik alles droog had kwam de postbode met een pakje
het was>>>een kiesler achter spatbord!!.
dus die er ook maar direct bij op maken!!..
en dan krijg je dit als resultaat!!
een complete MXS evo70 aerox!!!
op deze foto's 93% voltooid!!!
dit is dus het reslutaat,hele setup MXS tuned. carter's gekotterd enz.
de pk score liegt er ook niet om!!
ik zou zeggen tot speelmans platen allemaal!!
greetz mxs member kelvin