Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Zo weer na lange tijd geen update eindelijk weer een update:winner:

Zoals er waarschijnlijk een paar weten ben ik met de NRG onderuit gegaan met het testen voor de SBO sprints.
Hierdoor heb ik zelf een dag in het ziekenhuis gelegen en was de NRG tijdelijk op bezoek bij het politie bureau.
Gelukkig terug gekregen zoals de NRG er er heen ging.
De NRG had helaas door de val partij schade opgelopen aan de verse kappen en de HR2 was beschadigd.

Nou genoeg hierover verder over de update :winner:

Na het ongeluk is er niet veel gedaan aan de NRG.
De achterkap eraf gehaald en weer terug op de Beun zolder gezet.

Toen kwam Weekend Meinzerhagen eraan en daar moesten we natuurlijk heen met de NRG !!

Paar foto's:
image.php

image.php


FF sprintje trekken tegen de duiters
image.php


De ooo zo geile Hebo Racing 2... MET schade :X
image.php


En de laatste: Kenny die een sprintje trek tegen Jordy
image.php


Dat was weekend Meinzerhagen we hebben het met de Scootertuning.net crew en een paar leden erg naar ons zin hadden.

Na Meinzerhagen is de NRG terug naar zijn warme holllentje op de zolder terug gekeerd.
Hier heeft hij gestaan tot de dag van gister(11 aug 2007).
Ik had samen met Frank (STR8ROX) afgesproken om een dagje te gaan beunen bij mij thuis.
Dit omdat ik de NRG wil klaarmaken voor de laatste 2 SBO sprints van dit seizoen. Die ik dus wil gaan mee rijden.

Er moest nog een hoop gebeuren aan de NRG om hem weer helemaal netjes en SBO klaar te maken.

Beginnen met de kappen. Deze worden binnekort hersteld en worden opnieuw gespoten. Uiteraad in dezelfde kleuren als eerst.
Vanwege verandering van inlaat moet hij ook nog op de bank om perfect te worden afgesteld en kijken wat het beestje voor pktjes leverd.

Gister zijn we in ieder geval begonnen met het blok.
Ik heb de echte Keihin 28mm, MHR recht spruitje en VL13 die geheel door XSH zijn getuned van Rolf overgenomen.
Dit omdat het 1 pk meer opleverd tegen over de Mikini 24FS met banken. We hadden het setje van Jordy op de NRG gezet en gaf 1 pk SAE meer.
Helaas van het inlaat setje geen detail foto's.

Gister hebben we ook nog verse pakkingen aan de cilinder gegeven omdat hij koelvloeistof lekte.
Meteen cilinder na gekeken en deze zag er nog als nieuw uit!
Ook nog even wat kleine dingentjes vervangen zoals gaskabel en benzine slang en de rest nog even goed na gekeken.
Ook is er een nieuwe buddy op gegaan omdat de oude ook was afgebroken door de valpartij.

Probleem van de lekkage was verholpen en we hadden weer genoeg compressie en de NRG was testrit klaar!! :~

Fototje op de beunzolder voordat hij naar beneden ging.
beunzolder.jpg

We hadden hem al ff gestart dus hing beetje rook op zolder8P

De NRG weer naar beneden gehaald met de heftruck en even in het zonnentje gezet.
zon1.jpg

zon2.jpg

zon.jpg

Vinger van Frank helaas mee geschoten8P

Ook hebben we nog 2 filmpjes geschoten.
STR8ROX die aan het testen is: (helaas was de weg niet de beste)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=afGlMQX57Hc"]YouTube - MWS NRG Test rit (1/2)[/ame]
Hier was hij nog een beetje koud.. en Frank wist niet hoe hij erop moet liggen:p 8P
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RSH6ptmw120"]YouTube - MWS NRG Test rit (2/2)[/ame]
Hier kwam de buurman ook nog even kijken die al het draaiwerk had verzorgd. Nog bedankt hiervoor :love:
en oja hij was 56 graden 8P

Dat was hem voor nu.

Volgende plannen zijn nu nog:
Zwaardere vertanding erin omdat de STD vertanding ernog in zit;
BCD onderkuip kopen en laten meespuiten in de kleuren;
Kappen herstellen en spuitklaar maken voor de spuiter;
en Nog wat kilotjes van het frame afhalen.

Tot de volgende keer!
 
Last edited:
Klopt kom uit Roosendaal :)

Ongeluk is in Lelystad gebeurt overigens, toen ik net 2 dagen voor meppel met jordy aan het testen was, ging heel de middag goed alleen op een gegeven moment komt de nrg omhoog en terwijl ik hem omhoog houd kom ik schuin neer met mijn stuur -> gevolg -> zwabberen -> boem -> bewustenloos -> ziekenwagen etc
 
Haha hou je mond je kenzie :D 8P

Die weg was echt slecht :p en was test ritje he..

Maar kees komt helemaal goed met dit ding :D
 
Echt een zeer vette NRG nog nooit in het real gespot :X. Maar dat komt zkr nog wel een xtje.


BTW bedankt voor je berichtje @ me page, Zou over 2 weken een update doen maarja ;).


greets Servièn
 
kees kees goed bezig maar wel even beter afstellen

kom anders binnenkort met frank naar ons even weekend loods beunen...

:D:D:D:D:D:D:D:D

jij door ik door
 
ziet er lekker vers uit kees :)
Binnenkort maar eens zun nieuwe laklaagje geven dan ;) haha

beter kom je weer over je angst heen, en boek je weer wheelys:p
 
Ah kees je bent er weer bovenop gekomen :).
Wat een tijd was dat!

Zoals Steef al zei, neem die NRG mee en Frank met ze rox en kom naar de loods ;).
 
kees kees goed bezig maar wel even beter afstellen

kom anders binnenkort met frank naar ons even weekend loods beunen...

:D:D:D:D:D:D:D:D

jij door ik door

Afstellen moet goed komen, alleen weet niet waar ik moet banken 8P

ziet er lekker vers uit kees :)
Binnenkort maar eens zun nieuwe laklaagje geven dan ;) haha

beter kom je weer over je angst heen, en boek je weer wheelys:p

Haha, je kan goed aan de filmpjes zien dat Frank die angst niet heeft :p ben bezig aan mijn kappen trouwens, op de helft met schuren, alleen voorkap is gaan scheuren dus ff polyesteren :) Zou je je telefoon nummer willen PMén dan bel ik je even om te overleggen :)

Ah kees je bent er weer bovenop gekomen :).
Wat een tijd was dat!

Zoals Steef al zei, neem die NRG mee en Frank met ze rox en kom naar de loods ;).

Vind dat eigenlijk niet zo'n slecht idee van jouw en stefan, maar moet het dan geen weekend worden (zaterdag / zondag) wil het best doen :)
 
Update 23-8-2007
Zo en eindelijk type ik zelf mijn update :p (heb daar mijn mensen voor he Frank en Jordy ;))

Maargoed even serieus. Ik ben eigenlijk niet zo'n foto's-maak-type omdat mijn camera om te huilen is.

Wat is er gebeurd?
- Andere vertanding erin (RF 10.28)
- NRG gepoetst
- EPC stuur
- nog een beetje verlaagd
- start gemaakt met inlaat ophoog test
- Kappen zijn naar Maikel, en worden gespoten :)

De andere vertanding rijd goed, ik kan nu goed weg komen omdat hij ook een stuk lager ligt door het stuur. Ik heb ook het gevoel dat de kracht beter verdeelt is, maar over dit de ideale verdeling is over 150 meter weet ik niet, dus wil ook nog polini primair proberen met een RF van +- 11.37 geloof ik.

Hier een filmpje van hoe het brand :p
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=CZ56RdTF6Wo"]MWS NRG #3[/ame]

Foto:
18.jpg


inlaat
Ook ben ik bezig met het ophogen van mijn inlaat, dit gaat om 8 mm, volgende week banken om te kijken of dit ook echt verschil op gaat leveren.
 
Hey keesie, was gezellig vanavond weer aan de tel :*.

Hij blijft er echt goed uit zien, maar het geeft me wel een raar gevoel om jou er weer op te zien. Ben er nog steeds niet overheen.

Ik en Stefan komen wel naar Meppel toe :).

Oi
 
Hey keesie, was gezellig vanavond weer aan de tel :*.

Hij blijft er echt goed uit zien, maar het geeft me wel een raar gevoel om jou er weer op te zien. Ben er nog steeds niet overheen.

Ik en Stefan komen wel naar Meppel toe :).

Oi

Ik vond het ook vaag idd, toch heb ik wel een goed gevoel weer als ik die uitlaat gassen ruik en een kick krijg van het rijden... Echter elke keer als ik omhoog kom dan denk ik aan het ziekenhuis..niet prettig dus terwijl frank op het achterwiel blaast alsof het niets is :p

Netjes keesZ ;)
je mag wel wat meer gas geven hoor op je filmpje :p ;)

Haha,

Nou het lijktalsof hij minder power heeft he? Komt denk door de vertanding.. zit ook een beetje te twijfelen of ik op meppel met standaard vertanding of deze ga rijden.. wil eigenlijk de polini vertanding hebben maar heb ff geen centjes :)
 
Back
Top