Most Wanted Sprinters: Evo NRG

eeey die Kees ,

jij was toch vorig jaar ook bij ron v bron , dat je een getunede repl eronder had ??
ik had je toen nog gesproken , die lange met bril :) weet je nog ?

nice scooter trouwens hijs er zeer cker op voorruit gegaan , proficiat nog met je score !

grtz Michael.
 
Omdat Kees een maand naar Kenia is zal ik wel voor hem reageren en als het nodig is om te updaten doe ik dat ook voor Kees. Dat zal gewoon onder zijn naam gebeuren.

Ik maak de NRG Sprint klaar voor Meppel, want hij komt 2 dagen voor Meppel terug.

Piazoo
Dat klopt ;), kees weet het nog. Dit jaar wss weer aanwezig met de hele MWS crew bij de ron v bron meeting.
 
Omdat Kees een maand naar Kenia is zal ik wel voor hem reageren en als het nodig is om te updaten doe ik dat ook voor Kees. Dat zal gewoon onder zijn naam gebeuren.

Ik maak de NRG Sprint klaar voor Meppel, want hij komt 2 dagen voor Meppel terug.

Piazoo
Dat klopt ;), kees weet het nog. Dit jaar wss weer aanwezig met de hele MWS crew bij de ron v bron meeting.

ow ron v bron gaat dit jaar wel door dus ?? is er al datum bekend ?
 
Zo jordy je bent lekker bezig zo te zien :p

Ik heb best wel zin in 21april!

Ik ben trouwens ook op de Demo dag in Heerle (zowat naast de deurs dus)

de groeten uit Africa
 
is het daar beetje warm kees, hier is het namelijk bar koud met die verrekte wind..:p

verder word de energy goed verzorgd door jordy :K

mzl stephan
 
Zo jordy je bent lekker bezig zo te zien :p

Heb al een deel van je kappen er af gehaald en boven op de vliering gelegd op een kleed. De kappen moeten er namelijk even allemaal vanaf.
Hij lekt ook goed water, dus even checken en het lijstje van boven naar beneden afwerken :p.

Oi :*
 
gaan jullie er 29 april naar toe ??

is misschien goed als het ergens gemeld wordt (als t een vastgestelde datum is tenminste) anders weet niemand het!!
 
vette NRG dude :) echt waar ! Nu jah dit wou ik ff poste !

Nog veel succes met je verdere plannen ! En hopelijk tot op een meeting fzo ! Wil me zipje er anders ook eens tegen laten knalle !

Greetz FeleMele :7
 
mooi cilindertje

heej hallo goed cilindertje hej. ja ja jij denk. wie is dit nou weer. maar jij hebt laast die evo bij mij gekocht (die ik zelf nog btttje hebt bewerkt :) ) mooie scooren hoor maar er zit zkkr meer in want heb er zelf meer mee behaalt met hebo pijpje. maar ik zie je 21 april wel mzzl levi woudenberg
 
Er zit zeker meer in, ben vandaag verder gegaan aan de NRG.
maar er zitten ook een paar dingen nog niet goed.

Squish te ruim, verkeerde bougie en kees je massa draad is niet echt van je zegt wow :p. Komt een mooie voor. En zo zijn er nog meerdere dingen die niet helemaal lekker zitten na mijn mening.
Komt goed :),

Kees je hebt mail.

Oi
 
Er zit zeker meer in, ben vandaag verder gegaan aan de NRG.
maar er zitten ook een paar dingen nog niet goed.

Squish te ruim, verkeerde bougie en kees je massa draad is niet echt van je zegt wow :p. Komt een mooie voor. En zo zijn er nog meerdere dingen die niet helemaal lekker zitten na mijn mening.
Komt goed :),

Kees je hebt mail.

Oi
ej maar hoeveel nm heb je dan dat is ook belangrijk. voor het sprinten. ik hat er 10,9 mee. spreek je wel op msn. whaha alls ik er is op ben. mooi man gaat zo door en gaan zkkr teegen elkaar opneemen ( durf ik nu wel met me speed T versie(; mzzl
 
Back
Top