Monaco aan de Maas (20.08.2006)

Mijn vader en mijn zusje zijn er nu, hebben Vip-Kaarten. Ik heb ze net aan de telefoon gehad, het is erg gaaf vertelden ze, ondanks de regen :X

Ik heb haar gezegd dat ze veel foto's en filmpjes moest maken, post ze een dezer dagen wel, btw Ho Pin Tung rijdt er ook met zijn formule3 auto +ralf+
 
het was ook zeker wel weer leuk.. vooral de formule 1 uiteraard.
alleen vond ik dat ze vorig jaar meer vette auto's mee hadden rijden.
vandaag waren er geen bugatti's of enzo ofzo te zien, helaas
maar verder ondanks de regen toch zeker een geslaagde dag
 
ja als je d'r nog nooit ben geweest is het zeker een aanrader om volgend jaar te gaan!
al helemaal als je nog nooit in het echt een formule 1 heb zien/horen rijden
 
:D damn, was echt vet. jammer van de regen, ook nog bijna ruzie gehad met iemand even voor me dacht te gaan staan. die kwam net aanlopen om 2 uur, ik stond daar vanaf 11 uur :p

maar zeker een topdag gehad
helaas was de accu van me tel leeg. die lag in de opladen zonder stekker dr in vannacht 8P geen filmpies dus :(
 
Leuke dingen gehoord van vrienden die er waren, livestream gekeken, erg vet. Wel jammer dat er verschillende onderdelen zijn geschrapt omdat ze in tijdnood kwamen voor t tvprogramma. Ik had die Dome Judd van Jan Lammers ook nog wel willen zien, en die driftdudes ook wel eigenlijk...

Heb ook nog een filmpje van een burnout van de SLK 55 AMG safetycar met Albers en Balkenende, iemand een idee voor een uploadiets?

Ik vond het vet, en goed te volgen ook via die stream. Helaas deedtie wel wat kut later, meer kijkers denk :p

Volgend jaar erheen, says I :)
 
Haha, die Kop van Jan Petertje toen het ging plenzen.. onbetaalbaar!
img.asp


Ondanks de regen was het erg gezellig, het geluid is natuurlijk onbetaalbaar
 
Last edited:
ik vond het erg geslaagd ookal regende het met bakken tegelijk uit de lucht. dat geluid van die F1, F3 en A1 auto's was echt :W. komt niet vaak voor dat je er zo dicht op staat. en voor die 60 euro zit je ook niet voor je lol op die tribune, de auto's gingen toch veel harder over de blaak en coolsingel.
 
Hmm. mijn verhaaltje dan maar, kwam rond 11 uur aan in rotterdam zuid, daar fietsen van de auto af en naar erasmusbrug gefiets, daar een pakeergarage ingelopen, waren we de eerste, wij dachten, kunnen we mooi boven staan. Helaas... het was afgesloten en de beveiliging sommeerde ons te vertrekken, net toen we wilde vertrekken kwamen er nog 2 hagenezen boven en vertelden de beveiliging wel even dat ze niet van plan warenb te vertrekken, na veel gebek vecht, op beveiliging auto's gestaan te hebben en over het hek gesprongen te zijn kregen ze toch een kans, als hun ervoor zouden zorgen dat er geen mensen meer langs zouden komen mochten we er blijven staan, geweldig uitzicht gehad, als het moest stond je droog. Was echt geweldig, heb me ook kostelijk vermaakt om onze vriendelijke hagenezen op de manier waarop ze mensen wisten te overtuigen dat ze er niet l;angs mochten, zelfs me broer en z'n maten moesten er aan geloven.

Later die middag reden we langs de coolsingel, stond meneer albers zijnauto daar bijna te ownen, denk halve minuut in volle toeren, en een rook :p, waarna hij uit ze auto stapte, ik dacht nog, het zal toch niet, ik stond precies achter een lantaarnpaal, ik rechts van die paal gestaan, gooid die kerel z'n helm links van de paal, ik kon wel janken, maarja, ben er wel bij geweest, en heb echt een topdag gehad :D
 
whitesr said:
komt niet vaak voor dat je er zo dicht op staat
ik liep op een gegeven moment over die brug op de blaak, komt die williams f1 ff onder de brug door gezet waar ik precies boven loop.
dat is nog wel een stukkie harder geluid dan dat je ernaast staat
dat was wel echt vet
 
Back
Top