MHR LCDD Ice

Thanks iedereen voor de leuke reacties!

Ziet er vers uit man :W
Alleen plaats van het rad. vind ik persoonlijk minder..

ben benieuwd naar de rest :D

Ik haat icejes met radje bij de voetenplank..

wil het radje mooi weggewerkt hebben en ik wil het straks gebruiken achter de L&M kap met een mooi luchtrooster..

indd mijn id toen, nrg velgen staat super in dat geval heb ik
nog een cheap dd achtervelgje voor je:)

zie update ;) NRG velgen zijn idd het mooist, heb zelf runner velgen gehad en die vind ik net iets te druk

weer een ice :)

word wel wat deze ;)
zou indd wel voor een andere auspuff gaan :p

suc6

Eerst ga ik de Yasuni R testen ;)







Weet iemand trouwens of het erg is dat de KVS slangen tegen elkaar aan liggen? Of boeit dat weinig?
 
Last edited:
kvs slangen tegen elkaar maakt geen zak uit

Dat je dat zelf niet wist;)

Nee ik dacht wel dat het niet zou uitmaken maar wist het dus niet zeker.. :p

netjes niels, had jij toen ook die monsterdisk van mij gekocht?
ik vind dat rode met die oranje velgen ook wel hip staan eigenlijk:W

Ja klopt die schijf komt van jou, en ik ben nogsteeds aan het twijfelen wat voor kleurencombinatie ik ga nemen.. vind oranje zwart ook wel iets eigenlijk.. maar dat hebben wel meerdere mensen tegenwoordig..

maargoed dat komt allemaal wel, nu eerst alles binnen hebben

Niels weer bezig met een projectje:#

Ben benieuwd})

Daniel komt goed, zie je nog wel eens in de dob ;)
 
Dank jullie voor de reacties, doet me goed.

Ben nog erg aan het twijfelen over de kleurencombo.. vind felle kleurtjes ook wel nice staan..

maargoed, eerst alles maar binnen krijgen :)

Ga het blokje trouwens door Twins in elkaar laten zetten, dit word over 2 maandjes gedaan als de setup compleet is.
 
Ik ben eruit, kleuren worden malossi kleurtjes. Het oranje/geel van de velgen komt terug in de L&M kap, het luchtrooster wat erin komt word dan rood, voetenplank enzo fluor geel en frameroostertjes ook..

denk wel dat dat goede combi is, moet nog even door iemand fotosjop laten maken (vrijwilligers?)
 
Ik wil wel wat origineler zijn dan een al bestaande combi. Maar idd die ice is ook zeer netjes.

Hier mijn idee voor de voorkap. Aangezien de bolling van de Ice kap bijna identiek is aan die van het nieuwe type sr ben ik op dat idee afgegaan. Ook lopen de lijnen erg netjes mee vind ik.



Voorkap luchtrooster design is af, in het echt is het luchtrooster nog wat groter dus meer in verhouding. Ook is de hoek niet goed hier op de paint-shop maar je snapt het idee.. Erg netjes denk ik zo. Ben ook de 1e die dit heeft op een Ice wil dit dus ook zo houden.. so don´t copy

over 2 weekjes is de kap binnen en plamuur ik het erin




misschien komt er nog een bcd koplamp in of spotjes, maar dat weet ik nog niet. Zal met deze straatsjeezer toch alleen maar met mooi weer overdag rijden maar je weet nooit.. (afstellen savonds ofzo)
 
Back
Top