Meeting Venray

Hubo

---Clown # 2---
Ik ga proberen om in de loop van de tijd een meeting te organiseren met een paar andere hier in Omgeving venray.. Maar dan wil ik wel weten hoeveel man er ongeveer komen.. En ik probeer aan een testbank te komen vanuit de dealer.
dus.. wie zou er komen als er een meeting was bij Venray (Noord Limburg) en er een testbank is.??
Greetz
Yvo
 
Advertisement - register to remove this

IS eindhoven niet een beter alternatief...???
Of zijn de venrayse industrieterreinen zo flex???
 
Heey RMC
Wat zeg je ervan al er een keer een Klein meetingetje komt In Deurne....Ik kan zo 5 mensen mee laten gaan dan. dat moet wel lukken hier in Venray. Lijkt je het leuk?? laat dan ff wat horen
Greeetz
Yvo
 
Originally posted by Hubo
Ik ga proberen om in de loop van de tijd een meeting te organiseren met een paar andere hier in Omgeving venray.. Maar dan wil ik wel weten hoeveel man er ongeveer komen.. En ik probeer aan een testbank te komen vanuit de dealer.
dus.. wie zou er komen als er een meeting was bij Venray (Noord Limburg) en er een testbank is.??
Greetz
Yvo

testbank:eek:
sure8P
fred 'n testbank, uh..neej of van dijck:|
 
Die zouden er echt wel aan kunne komen hoor...
anders vragen we de Jute toch hiervoor:rx|9||6|:)
hahahaha nee we zien nog wel
Trouwens... het was maar een voorstel he..
 
Last edited:
Als er een in venray komt....

KOMEN WIJ MET 9 SCOOTERZZ EN 1 WALLAROO

dus ik hoop dat er een komt in venray, dan ben ik van de partij.
 
Oke de meeting is ZEKER te regelen dan... dan kunne we met iets van 15 tot 20 man wel zijn... WE kunnen dan bij ons op het Industrie terein wat gaan rijden enz enz...
Ik zal ff nog over datum en Tijd overleggen met vrienden
Ik ga wel proberen hem LEGAAAL te laten verlopen dus ff naar de politie te gaan voor een vergunning.
Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een Meet en greet Meeting. Of te wel. gweoon wat scooters bewonderen en wat Challengen. 100 meter sprint enz.

Greetz
Yvo
msn= yvow@hotmail.com (dat is makkelijker comminuceren.)
 
Last edited:
Originally posted by Hubo
Oke Die is ZEKER te regelen dan... dan kunne we met iets van 15 tot 20 man wel zijn... WE kunnen dan bij ons op het Industrie terein wat gaan rijden enz enz...
Ik zal ff nog over datum en Tijd overleggen met vrienden
Ik ga wel proberen hem LEGAAAL te laten verlopen dus ff naar de politie te gaan voor een vergunning.
Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een Meet en greet Meeting. Of te wel. gweoon wat scooters bewonderen en wat Challengen. 100 meter sprint enz.

Greetz
Yvo
msn= yvow@hotmail.com (dat is makkelijker comminuceren.)


wanneer geloof je nouw dat 'n testbank echt niet lukt man:D
 
Mouchab :>
Maar het viel te proberen dan word het gewoon een Meet en Greet meeting met wat sprinten of zo.
 
we kunnen het in ieder geval op het industrieterrein achter landweert (wijkje in venray) houden, dat is mooi wegdek , komt verder niemand en d'r zitten leuke bochjes in:)
 
de plaats van de meeting is het Industrieterein "Keizersveld"
IK heb een datum uitgekozen. Het is geworden zondag 2 juni ondervoorbehoud dat het goed weer is. Anders verzetten we het een weekje later. De aankomst tijd zal tussen 12:00 en 13:00 zijn En er is een Mc Donalds in de buurt.

ff overzicht.

Zondag 2 Juni -- Meeting Venray op het Keizersveld
Aankomst tijd -- Tussen 12:00 en 13:00 uur
Eten -- Kunne we doen bij de Mac, dus wel wat
geld meenemen.

Routebescrijving -- Ik kan jullie dan op komen halen overal in Venray dus als je zegt waar je staat kom ik langs om jullie mee te nemen naar het Industrie terein.

Ik hoor graag van de mensen die komen dat ze ook echt Komen dus dat we weten hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn.
ik hoop natuurlijk dat het een redelijke opkomst wordt.
dan kunne we elkaars scooters eens van dichtbij zien.

Greeetz
Yvo
 
Het is nog niet Legaal. Ik zit echt te twijfelen of ik naar de Jute moet gaan want een vriend van me zegt dat ik het niet moet doen omdat je anders krijgt dat de Jute langs gaan komen enz... maar mijn moeder zegt dat ik wel langs het bureau ff moet gaan om het te melden. Wat is Jullie advies?
Greetz
Yvo

Ps... anders doen we het gewoon Illegaal net zoals in Bemmel was.
 
Als het legaal is enzo en ik kan vrij krijgen kan ik nog wel es komen.

maare zou ook handig zijn om te zeggen waar je samenkomt, anders gaat iedereen lope zoeken op dat terein.
 
Last edited:
Ik probeer zoveel mogelijk man mee te nemen, op zondag heb ik in principe niets te doen. Dus ik kan komen. En ik heb zin!!

Maar ik weet de weg wel naar Venray, maar dat is dan maar tot de Intratuin (vooraan in Venray). Ik kan van daaruit wel de weg gaan vragen, maar als het niet lukt... tja... misschien dat je dan beter iemand met de scooter daar kan plaatsen en die ons dan naar het industrieterrein in Venray brengt.

houd me op de hoogte,

grtzz

[edit] ik weet de weg naar Xerox ook, daar werkt mn vader, en daarlangs ligt de Mac Donalds. Dus misschien dat we daar staan[/edit]
 
Originally posted by j0sSi
Ik probeer zoveel mogelijk man mee te nemen, op zondag heb ik in principe niets te doen. Dus ik kan komen. En ik heb zin!!

Maar ik weet de weg wel naar Venray, maar dat is dan maar tot de Intratuin (vooraan in Venray). Ik kan van daaruit wel de weg gaan vragen, maar als het niet lukt... tja... misschien dat je dan beter iemand met de scooter daar kan plaatsen en die ons dan naar het industrieterrein in Venray brengt.

houd me op de hoogte,

grtzz

[edit] ik weet de weg naar Xerox ook, daar werkt mn vader, en daarlangs ligt de Mac Donalds. Dus misschien dat we daar staan[/edit]

Inderdaad.. Jullie kunnen ook door rijden naar de Mac donalds want daar ligt het vlak bij daar kan ik jullie laten ophalen door een van ons. Wij zijn al waarschijnlijk met zo;n 5 a 6 man.
yvow@hotmail.com je kunt me toevoegen dat is makkelijker Comminuceren.
Greetzz
Yvo
 
Back
Top