meeting venray en omgeving??

Advertisement - register to remove this

is mij ook goed, maar rijden daar niet veel wouten rond? maar er moeten iig meer mensen zich melden. moeten we maar f kijken waar het het best uitkomt.
 
ik wil best wat regelen maar dan niet alleen en er moeten dan zeker wat meer mensen komen want anders is er nix aan. van mij uit komen er dan al minstens 6 denk ik. zeg maar als je wat mee wilt regelen iemand. kunt mij ook aanmelden bij msn (apenridder@hotmail.com), praat misschien wat makkelijker als we online zijn.
 
Ja ik zou ook graag komen maar dan moet het zeker naar 5 september zijn.ben nu pas 15 daarom.En in Venlo rijden me te veel wouten rond. Maar als het naar 5 september is ben ik er 100% bij :W Ik kan rond de 10 15 scoots regelen.Dus ik hoor wel hoe het verder gaat .
 
wouten doet hier geen fuck (al zeker niet op een zondag) en er is een tijd geleden een mini-meeting / meet&greet gehouden, wazz verder wel grappig en is welweer leuk om weer een Xtje te doen:)
 
Ik heb 2 juni in venray dus die meeting geregeld, Als we gewoon een datum afspreken op een Zondag weer en op het zelfde terrein zoals eerst.
Wat zeggen Jullie van 8 September????
ondervoorbehoud van goed weer.
ik hoor nog wel de reacties.
Greetz
 
Doe maar gewoon hetzelfde industrie terein zoals 2 Juni.... is makkelijk te vinden ook nog eens.
als je echt vragen hebt dan over de locatie zet maar op de site neer
greetz
 
Als de meeting doorgaat............. WIE komen er dan allemaal??????????
Als je de plek wilt weten moet je het ff vragen.
Greetz
 
Jep er is 300 meter verderop een MAC en dan moet je op het Keizersveld zijn (industrie terein) daar vind je ons vanzelf dan.
tijd is weer om 1:30
greetz
Yvo
 
Ik kom dan ook natuurlijk.... ik hoop dat er een hoge opkomst is.
Ik hoor nog wel van jullie.
Greetz
Yvo

1030187424-Map.jpg
 
Last edited:
Back
Top