Meeting Rotenburg (D) 8-8-2008 / 10-8-2008

''Praat poep''

Jij wil dus even vrijdag 280 kilometer rijden aar Rotenburg, een paar keer op en neer sprinten die zaterdag. Vervolgens zaterdag avond weer 280 kilometer rijden terug naar huis. Om dan zondag ochten 220 kilometer naar Veldhoven te rijden en zondag avond weer 220 naar huis.

Dan heb jij dus even +/- 1000 kilometer gereden }:O
 
Jij wil dus even vrijdag 280 kilometer rijden aar Rotenburg, een paar keer op en neer sprinten die zaterdag. Vervolgens zaterdag avond weer 280 kilometer rijden terug naar huis. Om dan zondag ochten 220 kilometer naar Veldhoven te rijden en zondag avond weer 220 naar huis.

Dan heb jij dus even +/- 1000 kilometer gereden }:O


Rolt over de grond:p
Alles der voorover om in de Scene te komen je weet toch:pahaha
 
Nu Meinerzhagen geweest is kunnen we gaan denken over Rotenburg :#

Ik heb mijn kaartje al gekocht van Chris. Hij drukte me op Meinerz een kaartje in de handen en dacht dat ik hem gratis kreeg. Moest ik der even 20 euro voor neer leggen :+

Nja 1 ding weet ik wel, ik neem genoeg grass mee zodat ik mijn weekend kan financieren :D


Wie gaan der nog meer mee :7? (en niet zeggen dat je 100% komt en later toch niet komt, op Meinerz was ook alleen de groep van Nick er en onze groep)
 
Nu Meinerzhagen geweest is kunnen we gaan denken over Rotenburg :#

Ik heb mijn kaartje al gekocht van Chris. Hij drukte me op Meinerz een kaartje in de handen en dacht dat ik hem gratis kreeg. Moest ik der even 20 euro voor neer leggen :+

Nja 1 ding weet ik wel, ik neem genoeg grass mee zodat ik mijn weekend kan financieren :D


Wie gaan der nog meer mee :7? (en niet zeggen dat je 100% komt en later toch niet komt, op Meinerz was ook alleen de groep van Nick er en onze groep)


Haha idd, Chris liep met die dingen rond.
Als nick en die hele groep gaat, hoop ik weer met hun mee te kunnen gaan.
Als dat dus kan, ben ik er als het goed is zeker bij! Aangezien Meinerz echt te dik was!

Idd, gwn wat grassss mee, en je komt je weekend daar wel door:*
 
Jij wil dus even vrijdag 280 kilometer rijden aar Rotenburg, een paar keer op en neer sprinten die zaterdag. Vervolgens zaterdag avond weer 280 kilometer rijden terug naar huis. Om dan zondag ochten 220 kilometer naar Veldhoven te rijden en zondag avond weer 220 naar huis.

Dan heb jij dus even +/- 1000 kilometer gereden }:O


Michel om je ff op te feiten te drukken ik heb dit weekend gewoon 1067 km gereden dus rotenburg is dan ook geen probleem;)
 
K ga zowiezo dit jaar weer was vorig jaar echt geslaagd, als jasper zaterdag terug gaat ga, ik automatisch ook terug:p!!
Maar iigeval gaat weer een geslaagd weekeind worden:p!
 
Seems like a good reason for a little trip to Germany
How is it with power and sanitation?
Is it possible to be hooked to 220 volts?
 
lijkt me een mooie weekendje om mee te rijden..
is voor iedereen neem ik aan en heeft niets met sbo te maken of wel??
 
als je DSSC wil rijden moet je via de SBO daarvoor inschrijven of bij DSSC zelf via hun website. (vrij rijden kan je daar bijna tot niet.)
 
hmm dan houd het voor mij op denk ik.. als ik als non-sbo niet vrij kan sprinten is de lol er al grotendeels vanaf.
 
dus we moeten kaarten bestellen als we willen rijden?is dit dan vrijesprint of voor die DSSC

nog nooit verder als belgie geweest kan iemand mij dit vertellen?

thnx alvast
 
Meende dat het vorig jaar grotendeels vrije sprint was. Ik kan vanavond Chris wel proberen te bellen. Op Meinerz heb ik mee gekregen dat hij in de organisatie zit.
 
ik zou die chris niet vertrouwen, echt een homo :p

ik ben er sowieso niet, ik ga met me vriendin op vakantie :D

voor de mensen die niet weten wie chris is

[ir]http://i164.photobucket.com/albums/u34/Fontio/02/DSC_0081.jpg[/ir]
Jasper vond het wel gezellig iig :p
 
en bedankt mark:p

maar idd de organisatie van rotenburg staat los van dssc, die komen daar alleen maar rijden. net als meppel hier zeg maar. dus uitsluitend via SBO lecentie of via dssc op internet inschrijven
 
Back
Top