Meeting Rotenburg (D) 8-8-2008 / 10-8-2008

Ik zou wel een hele goede levensverzekering afsluiten als je hierheen gaat :X vorig jaar was het niet best georganiseerd als het gaat om veiligheid! Wel gezellig / leuke meeting :)

En een POKKE eind rijden :X he Inne ;)

In rotenburg was alles goed georganiseerd, alleen tegen de avond (zaterdag) kwamen de kamikaze piloten, maar toen waren de sprints alweer voorbij.
Tja je kan dan meerijden maar t hoeft natuurlijk niet.
Vrijdags bij aankomst mocht je alleen maar burnen verder niet rijden etc.

voor de rest was Scooterattack daar, een kebabtent,snackbar met bier!!,en een paar schijthuizen en een mac 1 km verderop.
 
hey dude´s :L

i`am from the team stage 6 in germany we make the event ...
if you have questions i can say you it ;)
this time we sell for the weekend more from the airport... so you can longer drive ... and more
-in the sprint"racingplace" are this time No bumpers
-the test area are bigger
-a bigger burn out place
- A BIG TENT (PARTY)
- Beer for Free (but not soo much :W )
- Musik :)
- DSSC RACE
- two p4
- three camping areas (one VIP and one for all others and one for DSSC driver)

this year we plan much more and its not all 8)... when i know it you can read it here O-)

last year was good but only you have to take your trash with you ;)
last year the "stripshow" dont start because the tent men said he dont come and so are no stripshow ...
but this year we have a new one and a better one ;)

Liebe Grüße aus Deutschland :-: :W:W:W:W:W
 
How thoes it work when i want to compete in the dssc sprint?

Op de dag zelf van de DSSC sprint kun je jezelf inschrijven,verder komt er geen keuring bij kijken.
Vorig jaar moesten we wel een Formulier invullen waarin stond dat als er met drank gereden werd, je ongelukken kreeg, en als je roekeloos rijd dus wheely's etc op de baan dat soort dingen, dat teamstage6 daar niet verantwoordelijk voor is.

Als ze verder nog vragen zijn PM JasperT of mij ff we vragen het dan voor je na.
 
Last edited:
Ik zou wel een hele goede levensverzekering afsluiten als je hierheen gaat :X vorig jaar was het niet best georganiseerd als het gaat om veiligheid! Wel gezellig / leuke meeting :)

En een POKKE eind rijden :X he Inne ;)

Hey Kees..

Ik heb een goede levensverzekering hoop ik want ik zal er zijn:p
Als ik dood ga mag jij me scoot wel hebben;)
Dat pokke eind rijden komt ook wel goed nemen gewoon de BoerenMestWagen toch:W
 
Back
Top