meeting Organiseren Alphen aan den Rijn(ZH)

Waar we je toe aan proberen te zetten is in princiepe zoiets. De meetings die wij organiseren voor onze VASTE vriendengroep zijn ook illegaal.
Het enige wat wij anders doen is dat we het onderling regelen, buiten het forum om. En dat we na de meeting pas een topic openen met foto's/reacties. Om bij de groep te komen zul je of een bekende van iemand moeten zijn, of op andere meetings in gesprek moeten raken met iemand van de "list".
Zomaar mensen toelaten is geen doen, omdat het nu allemaal bekenden zijn.
 
jah dat is waar, ik ken wel een paar mensen maar echt goed...nee. Het beste is gewoon om zoveel mogelijk mensen te benaderen volgens jou die serieus meetings willen organiseren....?
 
Nee, probeer die mensen die je een beetje kent wat beter te leren kennen. Via mail/msn oid. Als je bij elkaar in de buurt woont dan kan je een keer afspreken of wat dan ook. Dan ga je met ze 2en van mijn part ergens in de polder knallen op de scoot. Zo zoek je meer geinteresseerden met een leuke setup.
Op de list is het zo dat iedereen ze scooter als project heeft en niet als primair vervoersmiddel.
Als je mensen hebt die het zo aanpakken dan weet je dat ze er (meestal) wel serieus mee bezig zijn en dat ze normaal kunnen doen op een meeting. Dat is iig bij "ons" zo. Zo groei je vanzelf uit tot een grotere groep met dezelfde interesses.
Denk nou niet dat je in 2 maanden zoiets opzet, want dan zit je nog met onbekenden e.d.
Hoe de list bij elkaar is gekomen is voor zover ik weet als volgt. De wat oudere forummembers hadden een mailinglist, daar komen een aantal mensen vandaan en via de SOBW scooterraces zijn er ook nog wat mensen bijgekomen. Daar weer vrienden van en daar nog weer kenissen van gingen een keer mee, waren verkocht en leerder het wereldje kennen.
 
Voor zover ik begrijp is het dus niet echt makkelijk om daar bij te komen. Ik heb namelijk ook alleen een scooter als project en niet als vervoersmiddel. Ik heb ook liever een meeting met alleen mensen die een projectscooter hebben, maar dat is voor ons niet makkelijk te organiseren omdat er maar weinig mensen hier in de buurt zijn die een echt brute scoot hebben. Maarja dan proberen we toch maar een keer wat serieuze mensen bij elkaar te krijgen, hoewel ik denk dat je in no time toch via via weer van die nrx sjeezers erbij krijgt. We zullen zien!
 
Dat is idd het hele probleem, zodra je iets vets eindelijk georganiseerd heb zijn er altijd wel 400 van die tecnigas next met k-star vario henkies aanwezig....we gaan wel ff wat fixen jarno, wie weet dat die gasten uit boruft wel zoiets willen....
 
Nog even wat toelichting op het hele list-verhaal. Vorige keer heb ik die meeting voor een deel georganiseerd en het is eigenlijk heel simpel:

zoek een plek
laat het horen aan je vriendengroep
spreek een datum af
houd het verder stil voor alles en iedereen ook voor mensen uit je buurt
dan ga je een dagje blazen
je krijgt 0.0 bezoek van andere mensen
en aan het eind van de dag gaat iedereen blij naar huis

Geen politie, geen klachten geen ongelukken en geen last van mensen die je er niet bij wilt hebben.
 
Originally posted by ust power
Dat is idd het hele probleem, zodra je iets vets eindelijk georganiseerd heb zijn er altijd wel 400 van die tecnigas next met k-star vario henkies aanwezig....we gaan wel ff wat fixen jarno, wie weet dat die gasten uit boruft wel zoiets willen....
goed plan, maar het wordt behoorlijk koud...
 
dit weekend is er in Rijen een meeting vertrekt een groep van 40 man uit belgie dus .. is wel in de buurt denk ik? misschien interessant voor jullie!! als je meer info wil pm me dan maar en anders start ik morgen wel topic hierover heb het ook maar net opgevangen van vriend van me !
mzzl gia !
 
Originally posted by gia
dit weekend is er in Rijen een meeting vertrekt een groep van 40 man uit belgie dus .. is wel in de buurt denk ik? misschien interessant voor jullie!! als je meer info wil pm me dan maar en anders start ik morgen wel topic hierover heb het ook maar net opgevangen van vriend van me !
mzzl gia !

Rijen is niet echt in de buurt van Alphen denk :? iig, als er mensen uit België naartoe gaan is het denk toch niet zo ver NL. in.
 
Originally posted by gia
poppel, weelde, goirle dacht ik en 'alphen aan de rijn' is dat niet waar dat motorcross terreintje is?

Ja, zo nu en dan is in Alphen a/d Rijn de Super Motard. Het gaat dus over Alphen in Zuid Holland voor de duidelijkheid :)
 
Aldus Jacco :
Meeting bodegraven:
---------------------------------------
Ik kom ook wel ff kijken denk, maar niet als het samenvalt met de cross
------------------------------------------
Meeting ter Aar:
----------------------------------------
Whoeizz, wat?
Een meeting in mijn Ter Aar????
Wist niet dat hier ook Ter Aarders zaten man
Ken je mij?
Ik jou niet denk
Ik kom wel ff kijken als mijn nieuwe projectje af is
pm me ff
-----------------------------------------------------------------------


OK deze waren dus ook illigaal.... (was ff tijd voor payback)
 
Last edited:
Originally posted by aerox-evo70
dude, alleen omdat jij MIJN flens hebt opgestuurd, verder wil ik wel ff blazen or :) maar niet met allemaal nrx ventjes...

ik heb nix opgestuurd van jou slet, dat heb je zelf gedaan....
ik heb hem dr alleen afgehaald:rolleyes:

dat moest weer van een niet nader genoemd dom persoon die
zn cil wegbracht met flens naar zn tuner, terwijl hij de bijpassende uitlaat had verkocht :X
 
Originally posted by A-Bizar
Aldus Jacco :
Meeting bodegraven:
---------------------------------------
Ik kom ook wel ff kijken denk, maar niet als het samenvalt met de cross
------------------------------------------
Meeting ter Aar:
----------------------------------------
Whoeizz, wat?
Een meeting in mijn Ter Aar????
Wist niet dat hier ook Ter Aarders zaten man
Ken je mij?
Ik jou niet denk
Ik kom wel ff kijken als mijn nieuwe projectje af is
pm me ff
-----------------------------------------------------------------------


OK deze waren dus ook illigaal.... (was ff tijd voor payback)

LOL
 
Back
Top