meeting Organiseren Alphen aan den Rijn(ZH)

Of anders kijk je ff naar alle meetings die wel legaal zijn waar geen politieauto of ambu. staat:|

Legale meetings is niet alles :?:?:?:|

Als je het mij vraagd geef ik Gomer Pyle gelijk, ga weg uit alphen en zoek wat anders, ik PROBEER voor next year summer een meeting te krijgen, tegen die tijd hoor je er wel van via een topic hier, tot die tijd zou ik liever geen illegale meetings in alphen willen, omdat het mijn kans omlaag gooid!:|

groeten, Jacco...
 
Originally posted by Jacco
Of anders kijk je ff naar alle meetings die wel legaal zijn waar geen politieauto of ambu. staat:|

Legale meetings is niet alles :?:?:?:|

Als je het mij vraagd geef ik Gomer Pyle gelijk, ga weg uit alphen en zoek wat anders, ik PROBEER voor next year summer een meeting te krijgen, tegen die tijd hoor je er wel van via een topic hier, tot die tijd zou ik liever geen illegale meetings in alphen willen, omdat het mijn kans omlaag gooid!:|

groeten, Jacco...

hmmmzzz eigen belang :p
Zoiets dacht ik al.... LOL
 
Ik stel gewoon voor een meeting op de N11 te organiseren, daar heeft verder niemand in Alphen last van, mits het goed georganiseerd wordt kan het zeker een leuke meeting worden....
 
Originally posted by Jacco
Als je het mij vraagd geef ik Gomer Pyle gelijk, ga weg uit alphen en zoek wat anders

Hmm, Zwammerdam misschien betere optie? :p Dan zegmaar daar tussen Bodegraven/Zwammerdam waar je de nieuwe N11 op kan. (is nog in aanbouw :))
 
Last edited:
Best, ga de N11 maar op :p

Voor de duidelijkheid, als er straks een dooie/gewonde valt op zo'n meeting waar niet eens een stuk normaal afzetlint aanwezig is om mensen tussen de scheurende brommer vandaan te houden, zit je er dus wel mee....

Succes...
 
Probleem met meetings is het hoge puber gehalte. Daar bedoel ik mee van kijk hoe stoer ik ben op mijn 2 wieler en kijk eens wat ik allemaal kan.

Met die antieke brommers is dat wel anders. Daar zitten ouderen (meestal ook wijzere) mensen bij die serieus met iets bezig zijn.

Dit is ook de reden waarom een select gropje mensen hier op het forums de LIST meeting hebben. Allemaal wat ouedere en serieuse mensen die SERIEUS met hun hobby bezig zijn en zich weten te gedragen. Het ons kent ons gehalte is zeer hoog.

Ga je nu publiekelijk zon meeting organiseren dan mis je deze factoren. Je trekt een hoop rotzooi aan wat je er eigenlijk niet wil hebben. De politie en gemeente weten dit en kennen de algemen instelling van een scooterrijdende puber. De kans dat zij isntemmen met jou plan is dus al zeer klein. De enige manier om hun te kunnen overtuigen is om met een WATERDICHT plan te komen wat al hun twijfelpunten van tafel veegt. Dit gaat tijd/kennis en een hoop research kosten.

Denk niet dat dit makkelijk is. Dit aangezien ik druk bezig ben geweest met lelystad 2003, en i kan je vertellen dat er ECHT een heleboel bij komt kijken. Ook veel dingen die je je nu niet kan verzinnen. Om maar wat te noemen:

Wat doe ik bij een ongeluk
Wat doe ik bij baldadigheid van mensen
Wat als het te druk wordt?
Hoe ga ik mense nvan de baan afhouden?
Lan de ambulance/brandweer overal komen op het terrein?

EN zo kan ik er nog wel meer verzinnen van vragen die je gegarandeerd krijgt.

Een meeting zet je niet op in een weekje, daar gaat maanden van voorbereiding inzitten indien je het echt goed wil doen.

Grtz xander
 
Juist. helemaal mee eens..... daarom wens ik jacco veel suc6 met zijn meeting. Ik vind dat je een beetje arogant bent (met je ik regel legaal, rot op uit alphen, ik vriendje van alle politie hier, enzv.)
Maakt mij niet uit verder hoor. Maar je doet net of dat niemand een illigale goed kan regelen....
In Bodegraven was het ook wat rommelig maar daar ontkom je niet aan. Verder was het zeer geslaagt allemaal.
Op een legale kun je zeggen: word hier niet geblazen door elkaar... en dan stuur je de gene die het wel doen naar huis.... Blijft er weinig over. Ja ok die zijn serieus! Ben ik ook op dat gebied maar ik vind het ook heerlijk om zoveel mogelijk scoot bij elkaar te krijgen en dan maakt t mij niet uit of er een clown met nrx en lichtbalk onder zijn scoot komt ouwehoeren en stoer doen bij me. Dat vind ik juist lachuh.
Of wil je saai stoer doen met alleen maar mensen met veel geld voor spullen?
En ik maak eruit op dat je je veel te goed voelt voor mensen met mindere spullen.
Maajah LB.... dit is ff wat ik er nu van vind.
 
Originally posted by A-Bizar
Juist. helemaal mee eens..... daarom wens ik jacco veel suc6 met zijn meeting. Ik vind dat je een beetje arogant bent (met je ik regel legaal, rot op uit alphen, ik vriendje van alle politie hier, enzv.)
Maakt mij niet uit verder hoor. Maar je doet net of dat niemand een illigale goed kan regelen....

Het gaat niet om niet legaal of wel legaal. Probleem is dat bij NIET legaal er 99.9% geen voorbereidingen / voorzieningen aanwezig zijn. En dat het ook een bepaald volk aantrekt die al met een bepaalde houding hierheen gaan

In Bodegraven was het ook wat rommelig maar daar ontkom je niet aan.

Dat kan dus wel als alles goed is georganiseerd / geregeld. Alles wat je vooraf uitsluit / oplost leverd bijdrage aan een soepel verlopend evenement.

Verder was het zeer geslaagt allemaal.
Op een legale kun je zeggen: word hier niet geblazen door elkaar... en dan stuur je de gene die het wel doen naar huis....

Je kan zoveel zeggen op een legale meeting. Als deze groot van opzet is wordt dit steeds lastiger met controleren.

Blijft er weinig over. Ja ok die zijn serieus! Ben ik ook op dat gebied maar ik vind het ook heerlijk om zoveel mogelijk scoot bij elkaar te krijgen en dan maakt t mij niet uit of er een clown met nrx en lichtbalk onder zijn scoot komt ouwehoeren en stoer doen bij me. Dat vind ik juist lachuh.

Daar gaat het ook om, zoveel mogelijk man met dezelfde hobby bijelkaar krijgen, dat is ook de opzet van een meeting. Alleen die ene clown met NRX kan ervoor zorgen dat het snel afgelopen is met de legale meeting (lees ongeluk of erger, zie Scoooterattack meeting). EN daar is niks lachen aan.

Of wil je saai stoer doen met alleen maar mensen met veel geld voor spullen?

Argument zonder gegronde redenen ga ik dus niet op in

En ik maak eruit op dat je je veel te goed voelt voor mensen met mindere spullen.

??? Vandaar dat ik me heb ingezet voor lelystad 2003, eerst ff goed lezen voordat je reageerd ???

Maajah LB.... dit is ff wat ik er nu van vind.

mja je zgt zelf al lekker belangrijk, waarom reageer je dan? Als je het niet belangrijk vind? Sluit je verhaal dan neit met zoiets als dit af, maakt je hele reactie overbodig om te lezen.
 
Originally posted by Alexander

Jow lees zelf anders ook ff goed voor je reageerd. :)
Dit was naar jacco gericht.... niet naar jou.


eddit:tegen jacco is dit niet super rot bedoeld maar erger me gewoon ff aan het stoer doen....
 
Jacco heeft zich @ Lelystad ook 3 dagen lang de longen uit ze reet gerent voor jullie, dus doe zelf ook eens research voordat je gaat lopen blaten.
Als je een meeting wil organiseren doe dat lekker. Maar maak alsjeblieft geen reclame voor st.net oid. Doe het lekker op je eigen manier, maar hou het forum e.d. er dan lekker buiten.
 
Mensen, mensen,

Het hele punt is gewoon dat de mensen die een soort van 'reputatie' hebben opgebouwd op dit forum (en in scooter-nederland) vaak makkeiljk praten hebben.

Zij zijn immers vaak al wat ouder en hebben de mogelijkheden om met vervoer de 'grotere' meetings op te zoeken, ook ontvangen zij de meeting list. Voor veel jongeren van 16 tm/18 is dit vaak moeilijker te doen, dan kan Jacco wel zeggen:

'ik doe hard mijn best voor meeting alphen volgend jaar'

maar dit is voor veel mensen nog een heel eind weg, omdat ze geen mogelijkheid hebben om de grotere meetings te bezoeken is het leuk als er 'ns een meeting in de regio wordt georganiseerd. Ik snap dan ook niet wat jullie je druk maken, als het idee je niet aan staat dan kom je toch gewoon niet?

Begrijp me niet verkeerd Jacco, k heb absoluut geen kritiek op je, ik hoop ook dat het je lukt om een meeting legaal in alphen van de grond te krijgen maar ik stel voor om heel relax een meeting op de N11 te gaan organiseren....
 
Originally posted by ust power
Mensen, mensen,

Het hele punt is gewoon dat de mensen die een soort van 'reputatie' hebben opgebouwd op dit forum (en in scooter-nederland) vaak makkeiljk praten hebben.

Zij zijn immers vaak al wat ouder en hebben de mogelijkheden om met vervoer de 'grotere' meetings op te zoeken, ook ontvangen zij de meeting list. Voor veel jongeren van 16 tm/18 is dit vaak moeilijker te doen, dan kan Jacco wel zeggen:

'ik doe hard mijn best voor meeting alphen volgend jaar'

maar dit is voor veel mensen nog een heel eind weg, omdat ze geen mogelijkheid hebben om de grotere meetings te bezoeken is het leuk als er 'ns een meeting in de regio wordt georganiseerd. Ik snap dan ook niet wat jullie je druk maken, als het idee je niet aan staat dan kom je toch gewoon niet?

Begrijp me niet verkeerd Jacco, k heb absoluut geen kritiek op je, ik hoop ook dat het je lukt om een meeting legaal in alphen van de grond te krijgen maar ik stel voor om heel relax een meeting op de N11 te gaan organiseren....

Helemaal mee eens. ;)
 
Nogmaals, doe je best, thankx voor de pieps die een goed woordje voor me (En de legale meetings in het algemeen!)deden, maar het gaat mij erom, dat als julie straks een illegale meeting houden, de kans kleiner is dat er daarna nog eens een GOED GEORGANISEERDE meeting komt die wel legaal is in de zelfde gemeente, omdat er daarvoor gewoon maar wat gedaan is (Zonder toestemming!!!):?:|

eddit:tegen jacco is dit niet super rot bedoeld maar erger me gewoon ff aan het stoer doen....

Waarom wordt wijze raad hier @ het forum meestal opgevat als stoer doen, en meestal alleen omdat diegene die de raad geeft ouder is als diegene die zegt dat het stoerdoenerij is :?:?

Verder zeg je dat die misschien komende meeting van mij (ONS!)te lang wachten is voor jullie, en dat wij naar de grote meetings kunnen en jullie niet (Heb je geen maten of ouders die wat voor je over hebben ofzo:?), maar dat vind ik weinig reden om een ander zijn glazen in te gooien met een illegaal iets waarvan je zelf zegt zoveel mogenlijk scooters heen te willen halen....
Als je niet weet hoeveel mensen er komen, hoe wilde je dan VOORBEREIDINGEN treffen :??

A-bizar, ik kan nog veel dingen quoten van je waar je jezelf in tergen spreekt en dingen over me zegt die nergens over gaan, je kent me niet eens en denkt al een paar keer te weten hoe ik iets inschat of wat mijn belangen zijn bij sommige dingen...

Mij lijkt het als of je zelf een beetje popie probeert te zijn als je een illegale meeting kan organiseren (Waar nix aan is, je post het op i-net en de mensen komen:|)
Probeer het eens een geslaagde LEGALE meeting te laten worden, dan heb ik wat meer ontzag voor je dan wanneer je alleen kritiek hebt op goede raad die je dan ook nog in de wind slaat!
 
Jongen ik ga hier verder niet te lang over door maar de Bodegraven meeting was zeer geslaagd die we hadden georganiseerd.
Ik heb verder niet zo'n probleem om naar een meeting verweg tegaan want desnoods rij ik er gewoon heen met de scoot.
Ik snap alleen wel dat het voor veel andere misschien moeilijk is om ergens verweg een meeting te bezoeken en daarom ben ik het gewoon eens met ust power.
Ik heb misschien idd een verkeerd voorbeeld van je en misschien dat dat nog wel veranderd maar je kwam gewoon een beetje als de bikkel over. Sorry als ik t fout heb :)
Ik bedoel het ook niet echt verkeerd... als je mij zou kennen zou je het ook niet verkeerd opvatten.
 
Ik ben het ook volledig met A-bizar en ust power eens. Een meeting op de N11 is een prima idee en ik ben ook bereid om een handje mee te helpen met organiseren als dat nodig is. En legale meetings zijn er zelden dus we moeten toch wat en trouwens de illegale meetings hier in de regio zijn meestal super!!!
 
Originally posted by UST member
Ik ben het ook volledig met A-bizar en ust power eens. Een meeting op de N11 is een prima idee en ik ben ook bereid om een handje mee te helpen met organiseren als dat nodig is. En legale meetings zijn er zelden dus we moeten toch wat en trouwens de illegale meetings hier in de regio zijn meestal super!!!
En jij bent gewoon een stomme aarsch, met je illigale meetings zijn super,:|
Hoop dat je jezelf lekker verot rijd op zown meeting ofzo.
Door mannetjes zoals jou worden DE legaale meetings allemaal zowat verboden , jaja het ''scooterscene'' gaat er door jou echt op vooruit!
 
Waarom reageer je gelijk zo bijdehand, net of er zoveel legale meetings zijn. Jij mag ze van mij weleens opnoemen. Ik ben niet zo'n nrx sjeezer want mijn scoot is ook dik opgefokt en ik kan ook vervoer regelen om naar een legale meeting te rijden die verder weg is. Kortom is stem ook liever voor legaal dan illegaal, maar als legale meetings er bijna niet zijn en de illegale zijn ook gezellig, geef mij dan eens een rede om daar niet naartoe te gaan.
 
Back
Top