Meeting Ommen.

Waarom post iedereen zijn reacties van gisteren in dit topic? Deze meeting is vandaag en gaat niet door. Volgens mij horen de reacties van gister in het sbo ommen topic?
Dat is misschien wat handiger lezen voor iedereen aangezien nu alles door elkaar loopt?

mzls Stijn
 
als de mod er niks van zegt is het geen probleem tog :)..

de meeting was voor mij te gek , ik heb me helemaal vermaakt gister avond/nacht !

thnx bojt , tim , tesssssza enz enz ! :D het was gezzelig!
 
ik snabte alleen niks van dat duitste/nederlandse sletje ?.. ze kwam half bezopen zijken dat ze haar petje terug wou !
 
[evolution] said:
ik snabte alleen niks van dat duitste/nederlandse sletje ?.. ze kwam half bezopen zijken dat ze haar petje terug wou !
Geen idee waar zij last van had. Ze kwam in ieder geval uit friesland en Timmehh heeft haar petje thuis. :winner:
 
[evolution] said:
machiel ik had het nog tegen je gezegd ! 8P

ach jah, mijn zusje was mee en wou naar huis, en jeroen en sander moesten ook naar huis, mjah als er nog is een weekend is maken we er een feestje van, of we maken van een 1 dagsprint een weekend +ralf+
 
ik ook +ralf+

hmm, dan moet het ten eerste wel een zaterdagmeeting zijn :p is effe kijken wanneer er weer een sprint op zaterdag is :D
 
Last edited:
De dag en vooral de nacht was echt focking gruwelijk. Tnx to tesssssssssah, tim, twan enz enz.

De dag ging ook wel goed. Er was volgens mij maar 1 tijd gemeten tijdens de kwalificatie. 7,6 oid. Dat was genoeg voor de laatste 8 (het was de 5de tijd).
Dus in de kwart finale mocht ik tegen jerno scheuren :W, tijd voor mij van 7,55. Dat goed was voor de 4de plek. Toen de halve finales. Waarna ik uiteindelijk 3de ben geworden. Dus er ging een vette beker mee naar huis!
 
SebastianE had je nog gebankt je scoot liep namenlijk stationair in de buurt van de bank toen ik erlangs liep !.. wel erg vet :W
 
[evolution] said:
SebastianE had je nog gebankt je scoot liep namenlijk stationair in de buurt van de bank toen ik erlangs liep !.. wel erg vet :W

kan kloppen,

(16,1 ongecorrigeerd:X ;( ) binnekort maar eens koppaking vervangen want ding lekt en spuit veel kvs uit volgens mij, de bank zat onder de troep:p :+


edit// komen ws nog filmpjes van half finale(kameraad heb bijna alles gefilimd)
 
de technische keuring vond ik ook goed, hoewel ze zich tegen mij gingen keren ;) ik heb het allemaal opgelost daar en me warning is weg. Het is uiteindelijk allemaal voor de veiligheid.
En die sprint baan was dik in orde ja, goed lang stuk om te remmen, geen hobbels gevoeld :)

Jammer dat me scooter niet onder de 8 is gedoke, maar dat kon ik haast niet , want op de testbank kwam ik erachter dat die 2500 toeren te weinig draaide... kosoteller zuigt als hell, wijkt gewoon 4000 rpm af... over 4 weken aanwezig met een aim teller en 2500 rpm meer :D
 
als de keuring goed was hadden ze 80 procent een warning moeten geven voor het niet afdichten van draaiende delen zoals ontsteking wat gewoon heel erg veel opvalt ..

en het opvangbakje van de overloop heb ik voor de gijn is naar gekeken , BIJNA NIEMAND ! ..

opbouwende kritiek :W
 
carb bakjes is bij veel mensen de volgende keer wel aanwezig. vele mensen zijn er op gewezen en een waarschuwing voor gehad.

draaiende delen tja die disscussie is nu klaar. het moet gewoon dicht klaar. niet dicht dan een waarschuwing.

er moet een grens getrokken worden en die word nu getrokken. regelement is er niet voor niks. als de regels niet worden opgevolgt zonder consequenties dan kan je net zo goed geen reglement hebben.

dat wou ik er even over kwijt :)
 
dat is waar, maar vergeleken met rotterdam ging het nu al een fors stuk strenger er aan toe, ik denk dat ze de volgende keer ook beter kijke naar overloop en rotor afdichten
 
Back
Top