Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
Even kijken wanneer ze zijn en dan kom ik misschien langs als ik tijd heb, geen datum voorkeur dus :)

even correctie, het zijn geen sobw sprints maar SBO Sprints :*

Thx :* foutje van me :p

Goed ik zie dat er nog altijd interesse is :D We gaan dan beginnen met naar de gemeente te schrijven ;-) De uiteindelijke datums zullen worden gepost :)

@ Lrs: Thx voor de opmerking, zal ook mee rekening worden gehouden ;-)
 
Kwa datum maakt het mij ook niet veel uit, wat mij wel uitmaakt is dat ik graag een lange remweg wil *denkt terug aan heule afgelopen jaar* en een 150meter baan ipv 100meter oid *denkt weer terug aan heule afgelopen jaar*

Ik ben benieuwd..;)
 
*OPROEP :)

Vinden jullie het noodzakelijk om een apparte AC klasse te maken op Heule en harelbeke..

Dus de klasse zouden zijn:
Scooter 70 AC
Scooter 70 LC
Scooter special
Super special
automaten

Indien genoeg reacties, zal deze gemaakt worden... we zullen ook op tijd beslissen en alles regelen ivm bekers :)
 
ik vind het ook een voordeel voor de mensen die verticaal rijden maar dan voor de gene die met een ac mina of pia blok zitten die wel meedraaid met de lc's een minder iets voor hen ...

mss een poll maken oor dat ook
 
ja vind van wel, ken enkele mensen die zeker in die klasse gaan rijden. Mss niet veel, maar er zijn er toch!

laat die jongens ook een sprinte tegen elkander, kan behoorlijk leuk worden!
 
vind zeker ook dat die er moet komen, is anders niet fair gewoon. En er is wel genoeg belangstelling voor de laatste tijd. :)
 
Zou wel mogen komen ,,

van mijn part moet er zelf geen beker zijn ,,

is gewoon ja , begint meer in trek te komen in belgië vertikaal en AC rijden

vind dan ook dat er een aangepaste klasse moet zijn

zul je veel meer volk trekken ;)

edit: kan je dan ook zeggen van automaten dat er niet zo veel zijn hé ,, maar toch ook een apparte klasse ;)

Grtzz Jelle
 
Kwa datum maakt het mij ook niet veel uit, wat mij wel uitmaakt is dat ik graag een lange remweg wil *denkt terug aan heule afgelopen jaar* en een 150meter baan ipv 100meter oid *denkt weer terug aan heule afgelopen jaar*

Ik ben benieuwd..;)

hoe kun je nu een langere remweg maken en de sprintweg 50 meter langer maken

ofwel ben ik dom ofwel klopt er iets niet aan je zin ;)

Grtzz


Vorig jaar naar heule geweest, De comunicatie was slecht vond ik. Als je vroeg aan degene die bij het startsysteem stond die zij wat en erna was het anders dus niemand wist eigenlijk waar het over ging, totdat Tim ging helpen. Maar dit moet niet hoeven, je moet dat van te voren geregeld hebben.

Verder vond ik het een goede locatie alleen jammer dat de baan geen 150m was.

kon ik niet veel aan doen , ik deed maar wat me werd toegeschreeuwt
 
Last edited:
Bij harelbeke is dat zeker wel te doen , Jelle :).

Heule ben ik niet geweest , dus dat weet ik niet.

Idd harelbeke is het te doen ,, maar als je die bobbel dat ze in het begin aan de start hadden gelegt naar 1/4 v/d sprintbaan legt zal je daar aan 40km/h overknallen en is niet echt gezond maar als het echt leuker is die 150m is het eigenlijk wel mogelijk

maarja de organisatie hé ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top