Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.

Lieke

«Girl Power!»
Hallo hallo beste mensen,

Definitieve datum's
Meeting Heule 12/08/2007 op de parking van de Kortrijkse GroothandelsMarkt, 4 linden, in heule (jah duh ;) )
Meeting Harelbeke 26/08/2007 op het terrein van lanno stasegem (zoals alle andere jaren)
Wat veranderd is:::

31 "bekers" Beetje uitleg daarover:
iedere nummer 1 van zijn klasse krijgt een beker, de nummers 2-3-4-5 krijgen een leuk aandenken mee (zo'n plakaatje), moeilijk uit te leggen, zal duidelijk worden met foto's! :) Allessinds vind ik het al mooi dat we toch wel aan een top5 hebben gedacht :)
Er is een volgende klasse indeling bij de testbank
AC
LC
Automaten
80+ (nos e.d.)
Bovendien hebben we dit jaar de custom show onderverdeeld in
Top3 scooter
Top3 mopeds
Iedereen krijgt daar een beker ;)

En er is een andere klasse indeling bij de sprints ook ;)
Scooter 70 AC
Scooter 70 Lc
Scooter special
super special (wegens te weinig opkomt kunnen we spijtig genoeg hiervoor geen nummer 2-3-4-5 plakaten zorgen :) )

Inschrijvingen open op aurelieke[at]hotmail.com.. Vermeld:
Naam
Voornaam
Scootertype
Klasse:
Mensen hou er aub rekening mee dat als je je op de dag zelf inschrijft dat dit 2 min werk is voor mij, indien je je op voorhand inschrijft en je komt niet, ben je in 2 sec geschrapt ;) gelieve er mee rekening te houden!! :) Bedankt!! :D

Nog iets helemaal nieuw!! Dit jaar zal er een ziekenwagen aanwezig zijn voor beide meetings!! Indien er iets gebeurd (laten we hopen van niet!!) zijn er dus bevoegde mensen in de buurt :)

Inkom blijft zoals vorige jaren:
8€ per scoot
5€ per bezoeker

Suggesties en dergelijke zijn steeds meer dan welkom!! :D
Laat maar weten wat je ervan vind

[14/05]


okaaay ff update

* Wc's e.d. voor harelbeke zijn betaald :p dus mensen daarvoor neit meer bang zijn ^^
*Groep is ook besteld
*Podium ook besteld
*Deze week begint promotiecampagne (flyer komt ook online)
*Planning dag zelf:
9u terrein open
10u keuring open + vrij sprints
12u30 einde vrij sprints + start custom show
13u30 start competitie
+- 16u-17u einde competitie + beker uitreiking + foto's!!!
+- 17u-18u30 vrij sprints
18u30 einde meeting

In de namiddag wordt alles moeilijk om alles op tijd te laten gebeuren.. we zullen ons best doen ;)

*Bekers klaar tegen 15juni!


Als er nog vragen zijn, wel der zijn genoeg manieren om mij te contacteren hé ;)

xx

Lieke



Er zal een waarborg van 5€ worden gevraagd bij het verkrijgen van de rugnummers!
Deze 5€ worden teruggegeven indien je de rugnummers komt teruggeven! ;)

Scooter-Power zal aanwezig zijn met shop EN testbank!!!

De reglementen:

Algemeen

- geen speling op balhoofd
- goede remmen!!!
- stevigheid van blok
- geen draaiende onderdelen bloot stellen
- geen draden die loshangen
- killswitch
- 16 jaar (bij twijfel zal er ID worden gevraagd!)


Reglement Scooter 70 AC

- Originele AC motorblokblok behouden
- Subframe aanpassing voor rechte spruitstuk is toegelaten, op basis van origineel subframe
- Standaard wielbasis
- Geen extreme zithoogte wijzigingen
- borgen niet verplicht
- aan/uit kop bij de hand, bij voorkeur killswitch
- Maximum 70cc
- Alle standaard kappen aanwezig, uitgezonderd stuurkappen!

Reglement Scooter 70 LC

- Originele LC motorblokblok behouden
- Subframe aanpassing voor rechte spruitstuk is toegelaten, op basis van origineel subframe
- Standaard wielbasis
- Geen extreme zithoogte wijzigingen
- borgen niet verplicht
- aan/uit kop bij de hand, bij voorkeur killswitch
- Maximum 70cc
- Alle standaard kappen aanwezig, uitgezonderd stuurkappen!

Reglement Automaten

- Behouden van originele wijze van overbrenging
- Constructie van de achterbrug, tankje, zitje en voorvork is vrij
- Stevige constructie van de achterbrug, frame en voorvork!
- aan/uit knop bij de hand, bij voorkeur killswitch
- borgen niet verplicht
- Stuurhoogte mag gewijzigd worden
- Zithoogte mag gewijzigd worden
- Wielbasis mag gewijzigd worden
- minimum 60 cc - Maximum 80cc!
- minimum 16 mm carbu
- Andere uitlaat (geen sito of originele uitlaat!)

Reglement Scooter Special

- Ander blok toegelaten
- Gewijzigd maar stevig subframe toegelaten
- Stuurhoogte mag gewijzigd worden
- Zithoogte mag gewijzigd worden
- Wielbasis mag gewijzigd worden (max 1,8 meter)
- killswitch verplicht
- borgen niet verplicht!
- Kappen niet verplicht
- Maximum 70cc

Reglement Scooter Super Special

- Ander blok toegelaten
- Constructie van het frame, subframe, voorvork is vrij
- Stuurhoogte mag gewijzigd worden
- Zithoogte mag gewijzigd worden
- Wielbasis mag gewijzigd worden
- killswitch verplicht
- borgen verplicht!
- Kappen niet verplicht
- Gebruik van NOS is toegelaten
- Maximum 90 cc


Ter verduidelijking::

Scooter Special

De cilinderinhoud mag de 70cc niet overschrijden.
De montage van een killswitch is verplicht. Deze moet doormiddel van een trekkoord aan de rijder zijn bevestigd.
Wijzigingen aan het originele frame en aanpassing van de wielbasis is toegestaan indien de constructie goed en veilig is.
De wielbasis mag maximaal 1800mm bedragen.
Minimaal 10” velgen.
Ander blok mag

Super Special

De totale cilinderinhoud mag de 90cc niet overschrijden.
De montage van killswitch is verplicht. Deze moet doormiddel van een trekkoord aan de rijder zijn bevestigd.
Borging is verplicht
Wijzigingen aan het originele frame, zelfbouw en aanpassing van de wielbasis en zithoogte is toegestaan indien de constructie goed en veilig is.
Het gebruik van lachgas is enkel in deze klasse toegelaten indien de kit deugdelijk gemonteerd is en geen lekkages vertoont.
De constructie van de spatborden, kuip, kappen, tank en zitje is vrij.
Indien gebruik gemaakt wordt van een versnellingsbak moet het voortandwiel beschermd worden en is een kettingrand verplicht.
Het gebruik van mechanische drukvulling is toegestaan.


Beste rijders

Voor jullie zijn er speciaal kortingsbonnen aan de ingang klaar die mij zijn aangeboden geweest door AIRBRUSH STUDIO RIBBI.
Op de dag zelf zal Airbrush Studio Ribbi er staan met een partytent om al jullie bestellingen en vragen te beantwoorden!!

www.ribbi.Be

[Flyer Heule]

flyerheule.jpg


[Affiche Heule]

http://media.teletet.org/uploads/0607/2291_15398_Affiche_copy.jpg


Bekeeeersss +ralf+

http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_190_IMGP0125.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_594_IMGP0126.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_78_IMGP0128.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_102_IMGP0129.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_981_IMGP0130.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_298_IMGP0133.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_910_IMGP0134.jpg
http://media.intertet.org/uploads/0607/www.intertet.org_2291_853_IMGP0135.jpg


Inschrijvingen gebeuren hier

http://mcq8.be/lieke/
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ben ZEKER aanwezig op deze 2 meetings, no mather the date.
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik Heule den 22 juli pakken en Harelbeke
den 26ste augustus. als soort van BE meetingafsluiter.

Als ik 1 puntje zou mogen aangeven dan is het de organisatie. Ik heb meegesprint @ Harelbeke en van de competitie verstond ik pas als Beunhaas me alles eens goed uitlegde. En de custom show ... daar gaak nie over beginne. die was redelijk goed.

Grtz
 
22ste voor Heule en 19de voor Harelbeke

Tips voor Heule heb'k niet omdat ik er niet kon zijn.
Tips voor Harelbeke >
- probeer sprintweg 10 meter naar achteren te leggen of gewoon tot in de helft van die plaats waar het naar beneden gaat (weet ni hoe ik het anders moet omschrijven :d)
- custom beetje sneller aanpakken en overzichtelijker (al eens gedacht een specifiekere onderdelen in de custom > beste paintjob bv, beste idee, beste totaal,...)
- wc's voorzien, niet voor mij, maar voor de dames (enkel die bij ons waren zijn naar ene cafe in de buurt geweest)
- iets duidelijkere afvallingsrace op het einde en duidelijker weergeven welke klasse die rijd, andere gewoon weglaten (enkel dus oproepen > de scooters 70cc enzo.)


ik zeg dit puur om het nog beter te kunnen organizeren, het was voor de rest echt wel een uber leuk dagje!

Voor de rest, amuzement tot en met!


greets!
 
Zal zeker aanwezig zijn bij beide meetings.
Datums maken mij niet uit.
Vorig jaar lekker veel kunnen sprinten, dus houden zo:D
@ harrelbeke miste ik wel de testbank
 
Last edited:
Hebben jullie geen site?

Als ik kan zal ik zeker komen
8 juli 2007
is de meest passende datum

het zou mijn eerste keer zijn
en vind da nog tof :p
 
Hebben jullie geen site?

Als ik kan zal ik zeker komen
8 juli 2007
is de meest passende datum

het zou mijn eerste keer zijn
en vind da nog tof :p

Hey,

De site's komen er pas als we alles officieel in handen hebben, ik denk dus dat rond februari alles, maar dan ook alles in orde ga zijn, ten laatste maart (en voor heule misschien heel ten laatste april want het gaat hier nog altijd om stad Kortrijk die nogmaals moet werken hé :p )
 
Vorig jaar naar heule geweest, De comunicatie was slecht vond ik. Als je vroeg aan degene die bij het startsysteem stond die zij wat en erna was het anders dus niemand wist eigenlijk waar het over ging, totdat Tim ging helpen. Maar dit moet niet hoeven, je moet dat van te voren geregeld hebben.

Verder vond ik het een goede locatie alleen jammer dat de baan geen 150m was.
 
Vorig jaar naar heule geweest, De comunicatie was slecht vond ik. Als je vroeg aan degene die bij het startsysteem stond die zij wat en erna was het anders dus niemand wist eigenlijk waar het over ging, totdat Tim ging helpen. Maar dit moet niet hoeven, je moet dat van te voren geregeld hebben.

Verder vond ik het een goede locatie alleen jammer dat de baan geen 150m was.

Heule was dan ook onze eerste keer :p Nog een grote dank aan Tim btw ^^
Onverwacht ging de tijdsmeting niet en daarmee wat effe gepanikeerd..

En ik weet dat mijn AN redelijk slecht is maar er moet toch iemand de micro doen :(
 
Ik zou heule liefst zien op 8 juli. Denk dat de meeste mensen die op reis gaan midden juli vertrekken dus.. En tip voor heule zou ik zeggen iets bredere sprintbaan? Want die was vrij smal en heb er toch vaak gezien die niet ver van de hekkens zaten.. En een goede apparte opwarmstrook want deze was ook de baan voor terug te keren na een sprint. Voor de rest mss nog een testbank laten komen?
 
Ik zou heule liefst zien op 8 juli. Denk dat de meeste mensen die op reis gaan midden juli vertrekken dus.. En tip voor heule zou ik zeggen iets bredere sprintbaan? Want die was vrij smal en heb er toch vaak gezien die niet ver van de hekkens zaten.. En een goede apparte opwarmstrook want deze was ook de baan voor terug te keren na een sprint. Voor de rest mss nog een testbank laten komen?



Wat heb je aan een opwarmstrook, je draait je scooter toch gewoon warm als je in de rij staat voor de sprints. Met test stukken of ''opwarmstroken'' krijg je altijd gezeik dat iedereen gaat wheelien en roekeloos door elkaar gaat rijden. En je moet je scooter gewoon van te voren in orde hebben voordat je naar een meeting gaat.
 
Ik zou heule liefst zien op 8 juli. Denk dat de meeste mensen die op reis gaan midden juli vertrekken dus.. En tip voor heule zou ik zeggen iets bredere sprintbaan? Want die was vrij smal en heb er toch vaak gezien die niet ver van de hekkens zaten.. En een goede apparte opwarmstrook want deze was ook de baan voor terug te keren na een sprint. Voor de rest mss nog een testbank laten komen?

Bredere sprintbaan? Ik dacht dat deze zeker en vast breed genoeg was :s heb nochtnas niemand erover zien klagen, nuja kan eventueel mee rekening worden gehouden.. van de mensen die meestal bij de hekkens zaten, ik heb er dan ook héél veel gezien die hun scoot totaal niet onder controle hadden... kunnen wij dan niets aan doen :)

Ja testbank enz moet inderdaad komen :p
 
Bredere sprintbaan? Ik dacht dat deze zeker en vast breed genoeg was :s heb nochtnas niemand erover zien klagen, nuja kan eventueel mee rekening worden gehouden.. van de mensen die meestal bij de hekkens zaten, ik heb er dan ook héél veel gezien die hun scoot totaal niet onder controle hadden... kunnen wij dan niets aan doen :)

Ja testbank enz moet inderdaad komen :p

Zoals je zelf zegt voor al die die hun scoot niet 100% onder controle hadden, voor dan ongevallen te vermijden. Maar was inderdaad zeker niet te smal maar ik bedoelde dat een beetje breder geen kwaad zou kunnen doen. Ook voor sommige toeschouwers die ik soms over de hekkens zag hangen..

Wanneer wordt de vaste datum dan juist bekend gemaakt?
 
Last edited:
Even kijken wanneer ze zijn en dan kom ik misschien langs als ik tijd heb, geen datum voorkeur dus :)

even correctie, het zijn geen sobw sprints maar SBO Sprints :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top