Meeting amsterdam west

Originally posted by sprintzip
Zal waarschijnlijk niks worden ,net zoals alle andere meetings die in de regen werden gehouden.
uhm weer was mooi opkomst was goed, kortom was een leuke meeting. Binnenkort fotos(vandaag of morgen heb ik ze)
 
hier zijn ze dan
Er zijn nog wat filmpjes en fotos...

1m.JPG

2m.JPG

3m.JPG

4m.JPG

5m.JPG

6m.JPG

7m.JPG

8m.JPG

9m.JPG

10m.JPG

11m.JPG

12m.JPG

13m.JPG

14m.JPG

15m.JPG

16m.JPG

17m.JPG
 
nee als gasten zoals jullie dus denken dat het niet druk wordt en niet komen dan lijkt et me logisch dat het niet echt druk wordt:|

Maar jah het was hardstikke leuk, het hoeft niet perse ERG druk te zijn om et leuk te hebben. En over sjonnies gesproken? Dat zijn mensen die zoals jullie praten, dus jullie ook.
 
lol die beta-clan ;) iedereen rijdt er ineens mee hier in de buurt. Jammer genoeg zijn die foto's niet zo goed, zeker van telefoon ?

Ik ging maar de stad in om jas te kopen :) , dit soort meetings vind ik wel kansloos mja kan gezellig zijn ;) .
 
Kijk ,met droog weer bedoel ik niet alleen dat er op dat moment geen regen valt ,maar ook dat de weg nat is ,daarom zullen de mensen met ECHT snelle scooters nooit komen ,omdat het gewoon je scooter helemaal verneukt met al die pekel die ze momenteel strooien.
 
ja ok begrijp ik, in maart wordt er nog 1 georganiseerd dan heb ik zelf een MHR speed eronder, hopelijk is er dan veel meer opkomst
 
We zullen zien:) ,wij willen in maart ook een meeting organiseren maar dan in amstelveen ,mischien kunnen we dan samenwerken en dan 1 grote meeting houden in buitenveldert ofzo.

De vorige 3 meetings in amstelveen waren echt super goed geslaagd ,bij de laatse zeker 125 man. Dus dan moet het zeker druk gaan worden.
 
Originally posted by KaRaKaN
KIJK JIJ MAAR LEKKER DE SPIEGEL IN, dikke nerd.


:X


De 15PK + scooters komen echt niet naar een meeting zoals die van jullie. Vooral met dit weer niet.

Dus komen alleen de lokale bewoners en die zullen echt niet bizarre scooters hebben , dus word de opkomst van het forum ook al een stuk lager.
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
:X


De 15PK + scooters komen echt niet naar een meeting zoals die van jullie. Vooral met dit weer niet.

Dus komen alleen de lokale bewoners en die zullen echt niet bizarre scooters hebben , dus word de opkomst van het forum ook al een stuk lager.

idd.
Als mijn blokje straks klaar is zal ik ook
nooit naar zo'n meeting gaan.
Niet omdat ik me te goed voel maar gewoon
omdat het geen zin heeft.
Alles word ranzig en gaat roesten. ;)
Schiet dus gewoon niet op.
Maar ik moet wel zeggen dat het heel
gezellig kan zijn zo'n mini meeting :)
 
Originally posted by sprintzip

De vorige 3 meetings in amstelveen waren echt super goed geslaagd ,bij de laatse zeker 125 man. Dus dan moet het zeker druk gaan worden.
Alleen dit keer liever geen politie ;)
 
Originally posted by A-Bizar
idd.
Als mijn blokje straks klaar is zal ik ook
nooit naar zo'n meeting gaan.
Niet omdat ik me te goed voel maar gewoon
omdat het geen zin heeft.
Alles word ranzig en gaat roesten. ;)
Schiet dus gewoon niet op.
Maar ik moet wel zeggen dat het heel
gezellig kan zijn zo'n mini meeting :)
ja ok kijk de meeting was niet zo echt druk maar het is ook pas de eerste keer dat er daar een meeting is georganiseerd. Er waren wel wat evo cilinders maar voor de rest gewoon wat minder.

Ik snap et ook wel dat de brutere scooters er niet waren door slechte weer:)

Hoop dat er volgende keer wat brute dingen komen, rond maart april komt er weer een meeting.
 
Originally posted by sprintzip
We zullen zien:) ,wij willen in maart ook een meeting organiseren maar dan in amstelveen ,mischien kunnen we dan samenwerken en dan 1 grote meeting houden in buitenveldert ofzo.

De vorige 3 meetings in amstelveen waren echt super goed geslaagd ,bij de laatse zeker 125 man. Dus dan moet het zeker druk gaan worden.
ook goed geen probleem man:) maar dan dit keer op een locatie waar geen politie kan komen.:) En waar niemand er last van ons heeft vooral het verkeer, anders is de politie er ook weer gewoon
 
Back
Top