Meeting amsterdam west

ej pim ik wil ook wel meegaan man naar ter aar, maar dan moeten jullie niet zo snel rijden ik heb maar een simpele 50cc power one:p
 
ik zou ook wel willen komen als ik me cilinder binnen heb alleen ik heb geen vervoer richting osdorp ik woon in Het gooi als er misschien iemand hierlangs komt zou die mij met een busje kunnen oppikken als die ruimte overheeft of dat we samen rijden want ik ga niet in me eentje door amsterdam rijden(een een beetje rustig aan rijdt want me cilinder zal het niet echt trekken zo'n eind)

het is misschien wel een domme vraag maar ik doe het gewoon8P
 
hmmz hoop ik voor je;)

Maarre zijn er hier mensen die uit Zaandam komen? Want @ andere forum is er al een groep die samen @ pont gaat verzamelen en vandaar uit naar de plaats gaat rijden. Dan kunnen mensen van dit forum die ook uit zaandam komen ook daar gaan en samen erheen rijden.
 
Originally posted by KaRaKaN
hmmz hoop ik voor je;)

Maarre zijn er hier mensen die uit Zaandam komen? Want @ andere forum is er al een groep die samen @ pont gaat verzamelen en vandaar uit naar de plaats gaat rijden. Dan kunnen mensen van dit forum die ook uit zaandam komen ook daar gaan en samen erheen rijden.

en wie zijn dat? Ik kom namelijk uit zaandam en ik heb nog niemand er over gehoord.
 
Originally posted by Razma
jammer, anders had ik wel eindje willen samenrijden maybe :)

had ik anders ook wel gewild....;)
maar ik heb m'n hele broem overgespoten....2 dingetjes zijn mislukt...dus die moet ik "ff" overdoen....
http://213.132.198.74/forum/showthread.php?s=&threadid=3733 <= hier is het topic van m'n "BIG make-over" :p

Als je het een beetje doorleest zal je ook zien dat ik met de verse lak onderuit ben gegleden en een beetje schade hebt :'( ....(gelukkig moet dit gedeelte nog een andere kleur krijgen)

Ter Aar zal ik denk ik wel naartoe komen....mits het weer een beetje meezit...O-)

ps.
sowry voor de "offtopic"

Mike
 
Back
Top