meeting afgelopen zondag sint jan steen

zit zker mooi spul bij, en heel mooi zo'n afgelegen meeting plek.

Zulke plekken hebben we in friesland ook genoeg, maar eens kijken of dat wat kan worden :)
 
hey ik heb er ook van gehoord.. Jammer dat er politie kwam.. snap alleen niet dat je daar gaat racen! waarom niet bij de driehoek in hulst.. die weg lijkt me er veel geschikter voor! Politie zie je al van ver aankomen en auto's mogen er niet rijden..
Helaas dat ik geen tijd had anders was ik misschien ook wel effe komen kijken!!
 
heej peusjow gek zeker. de politie kwam om 1uur effe kijke
toen waren er nog niet veel, wee mochten er wel staan als we maar niet gingen racen. toen zijn we weggegaan en om 2 uur stonden we der weer tot half 5, 5 uur, toen ging iedereen naar huis.
 
het was redelijk afgelegen maar als je er naar toe moet moet je langs paar huizen en daar had iemand van geklaagt
maar het mocht wel, we mochten alleen showen enzo maar der werd oook genoeg gesprint er waren zeker 65 scooters
 
hoorde zeggen dat om 1 uur de politie kwam en iedereen er vandoor ging naar het industriegebied van hulst.. en dat later daar ook weer politie kwam!
Dat jullie toen weer terug zijn gegaan naar steensebossen.. daar verder gegaan tot half 5!
Heb veel van die scootertjes hier nog niet eerder zien rijden :)
 
op het industrie gebied is geen politie geweest. sommige riepen dat ze kwamen, maar zij zijn doorgereden en zijn niet op het industrie terrein geweest en jah veel scoots ken je niet omdat ze uit belgie kwamen. voornamelijk uit stekene.
 
Foto's

hier zijn de foto's:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg
 
Back
Top