Manston revolution

Status
Not open for further replies.
sprak laast hebo dealer, maar die deed er een beetje vaag over, hij zij niet dat tie bestond of dat ze er mee bezig waren , maar zij wel van wat niet is kan altijd nog komen :)
 
vinni en zijn verhalen :D maarre ontopic ik zal hem vantweekend wel eens wat meer info vragen, ik zelf geloof er eerlijk gezegt weinig van.

machiel
 
ik vind die bocht van die nieuwe HR beetje vreemd, het lijkt ook wel of hij geen losse flens heeft?
 
Vandaag naar beveren geweest en een paar foto's gemaakt van de mallen voor de manston revolution. Dus hij komt echt en het is geen praatje. De cilinder zal niet de zelfde vorm krijgen als de maston omdat bij mina de cilinder niet goed koelde. En het hemd zou ook wat dikker worden omdat deze te warm werd bij de eerdere modellen en daardoor de wand los liet.

CIMG0057.JPG


CIMG0058.JPG


CIMG0059.JPG
 
Ja, de aansluitingen van de koelslangen is anders. Bij pia loopt het ook door het blok en bij mina zit er een slang aan de zijkant van de voet van de cilinder. Hierdoor stroomt de kvs er anders doorheen lijkt me...
 
En het gaat hier om een mal volgens JOU...... Zoals ik hier zie is deze cylinder warm gelopen aan de bovenzijde van de uitlaatpoort (linkerkant)..... En mijn vraag dus aan jou waarom geen duidelijkere fototjes...... En inderdaad looks like manston zoals alle andere....... En volgens mij is dit dan dus ook gewoon een bewerkte manston.....
 
Originally posted by Beta_Racer01
Hoe kan et koelingsprobleem alleen bij mina voorkomen, als een pia manston precies dezelfde vorm heeft?

Bij mina liep de koelvloeistof bij de normale manston niet onder de uitlaatpoort door. bij een piaggio cilinder is dit altijd het geval
 
Er moeten toch echt betere foto's want volgens mij lijkt het een normale manston. En staat op de cilinder bv. Revolution ofzo...een teken waaraan je het kan herkennen ;)

Ruben...
 
Idd, ding is flink aangelopen...

Weet je zeker dat dat een nieuwe cilinder is en niet gewoon een bijgebeunde Manston?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top