Layout veranderingen.

Hooi,

we hebben wat opnieuw ingedeeld qua fora. De veranderingen zullen aardig duidelijk zijn, let op de sticky's bovenin met daarin de regels, als je vragen of opmerkingen hebt -> Use & Abuse.

Wij danken U.
 
Advertisement - register to remove this

Vind het pro forum ook wel weer fijn om terug te zien .
Ondanks dat ik van de meeste zooi daar toch niet zo veel vat , is het wel interesant om te lezen.
 
Dit heeft de crew weer netjes gedaan vind ik :)
Ik zit nou toch al een tijdje op dit forum en het is er imo alleen maar op vooruit gegaan.
 
Netjes... alleen jammer dat die forumpjes wegzijn waar de aparte merken stonden...

Nu krijg je waarschijnlijk, als ik iets vraag over bv. peugeot, dat iemand met een piaggio reageerd, terwijl die misschien niets van peugeot afweet en mij dus de verkeerde info kan verschaffen....
 
psycho said:
Netjes... alleen jammer dat die forumpjes wegzijn waar de aparte merken stonden...

Nu krijg je waarschijnlijk, als ik iets vraag over bv. peugeot, dat iemand met een piaggio reageerd, terwijl die misschien niets van peugeot afweet en mij dus de verkeerde info kan verschaffen....

zie scooters algemeen :!
 
Persoonlijk vind ik het nu te veel subfora worden, of te wel ik sla scooter algemeen bv helemaal over. Dat deed ik de laatste tijd ook al met beginners forum.
 
Ik vond de ouwe indeling duidelijk fijner.

Verder is er nu wel weer een pro forum, waarom dat en heeft iedereen daar nu access?
 
Nieuwe indeling is zeker beter, het beginners forum was echt 3 keer niks, gewoon ronduit zonde van de webspace.

Verder is het jammer dat het Pro forum al een tijd een beetje dood is (wat overigens best jammer is omdat er veel leuke discussies waren vroeger)

En dat van scooters voor gevorderden kan je beter eerst die 10 posts verwijderen. Ik general chat kan je zo 10 posts kwijt. Selecteer mensen met verstand of mensen die wel es nuttige dingen in het voormalige TA gepost hebben. Of mensen met echt veel posts, maar deze kunne dan ook allemaal in general chat gepost zijn ofzow.

Verder is het cker wennen.

En misschien is het handig als een x aantal mensen de koppen eens bij elkaar steekt voor een zooitje how-to's te brouwen. Ik ga me daar misschien binnekort maar es in verdiepen. Zo kan je een hoop on-nodige vragen vermijden. Het is alleen ff werk en het kost wat webspace & moeite.
(ik doel bijvoorbeeld op de vragen over squishes, bougies, handigheidjes over cilinders)
 

Similar threads

Back
Top