Layout veranderingen.

Hooi,

we hebben wat opnieuw ingedeeld qua fora. De veranderingen zullen aardig duidelijk zijn, let op de sticky's bovenin met daarin de regels, als je vragen of opmerkingen hebt -> Use & Abuse.

Wij danken U.
 
Advertisement - register to remove this

we mogen hier ook gewoon posten toch?

ik vind het wel duidelijk zo :)
ziet er netjes uit, wat is er verwijderd/verplaatst dan?
 
blackX said:
iig beginners forum is weg, dat is scooters algemeen geworden denk ik zo.

beginners is idd Scooters Algemeen geworden, met de opslitsing in blokken, zodat nieuwe members niet meer hebben van "ik ben geen beginner" :rolleyes: en we gelijk een mooie opsplitsing per blok hebben.

De omschrijvingen hebben we toegevoegd om de forumdelen voor (nieuwe) members wat duidelijker te maken.
 
Hehehe , ik zat al zo te kijken van "er is iets veranderd"
Maar tot nu toe is het beter denk ik , is de kleur van de balken bovenaan een bericht ook veranderd?
 
Scooters Gevorderden (10 Viewing)
Discussies en theorieën (minimaal 10 posts).


Dat minimaal tien post vind ik onzinnig , ik snap best dat je noobs er buiten wil houden maar 10 post heb je natuurlijk zo voor elkaar.
Doe dan 30 post ofzo , 50 :?
 
Exup@NRG said:
Scooters Gevorderden (10 Viewing)
Discussies en theorieën (minimaal 10 posts).


Dat minimaal tien post vind ik onzinnig , ik snap best dat je noobs er buiten wil houden maar 10 post heb je natuurlijk zo voor elkaar.
Doe dan 30 post ofzo , 50 :?

We hebben na overleg in eerste instantie voor 10 posts gekozen.
We proberen dit eerst, mocht het met regelmaat niet goed gaan verhogen we het naar 20.
 
Ik moet ook wennen, maar ik denk dat zeker de merk fora nu wat beter gebruikt gaan worden. En denk zeker dat het een verbetering is :)
 

Similar threads

Back
Top