Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Om een niet geringge mate van pils te nuttigen met mede tk collega arne , kobus hans en boeie lmfd
 
Heb nou al zin om zon Ontzettend broodje kaas te halen bij dat Ontzettende cafetaria tegenover DDL :D

Enne Hans? Moest je nog meerijden ofzo?
 
Heb nou al zin om zon Ontzettend broodje kaas te halen bij dat Ontzettende cafetaria tegenover DDL :D

Enne Hans? Moest je nog meerijden ofzo?
 
Ik ga zo weg , heb al de nodige snelle scooters horen rijden die naar klaaswaal gingen , het zal best druk zijn denk ik alleen weinig forum scoots...
 
Klaaswaal was echt chaos , overal mannetjes op het achterwiel blazen enzo...weinig boeiende scooters.

Bij die auto zooi is een ongeluk gebeurd , een auto reed het publiek in..
 
Heej, vond het nog best wel gaaf hoor, die auto was egt klote jah, zag het gebeuren, meteen ambulance erbij, iemand enig idee of het ernstig was?
En heeft er iemand nog filmpjes of foto's ?

Mazzels
 
Dat was de laatste klaaswaal denk :p En ga nou niet hier lopen flamen van 'ik zei het toch'. Want het was te verwachten, en er valt nix aan te doen omdat het niet alleen mensen van forum zijn.
 
Het was wel erg , ik hoorde een mens zeggen dat het misschien wel een dodelijk ongeluk was...mjah of we haar kunnen geloven...:rolleyes:

ps : geen pic's , enigste toffe ding was een malossi zipje met speed zooi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top