Isc Spa 2004

Ach ja, de regelementen zijn overal anders. Je hebt je er gewoon aan te houden, het is niet anders.
In het regelement staat duidelijk dat je alles wat je wilt uit de carters mag weghalen, maar niks mag toevoegen.
Aan de andere kant zal het beetje defcon bij Rik er nooit voor gezorgd hebben dat hij daarom de overwinning pakte. Het is gewoon erg zonde van een o zo mooi weekend! Van mij nog steeds een grote pluim voor Rik en uiteraard ook voor Gé, Dani, Kervin, de rest :)
Ook de monteurs mogen niet vergeten worden, er moest elke keer toch wel aardig gesleuteld en gebeund worden. :*
 
Nou ik kan me daar wel in vinden.

Wij (kleck, dani, lydia en ik) zijn woensdag al richting Spa vertrokken om daar heerlijk te wennen aan het tijds-en cultuur verschil. Woensdag lekker de tent opgezet en bier gedronken bij het kampvuur waar LVT intussen ook al was aangeschoven.
Donderdag richting Coo vertrokken omdat het regende en Dani niet kon/wilde trainen op het circuit. In Coo bleek de kartbaan ondanks de regen gewoon geopend te zijn. Dat hebben de arme Belgen geweten. We hebben twee heats gereden door: plassen, bandenstapels, gras, heuvels, andere karts enz. Resultaat 6 gesloopte karts en een voldaan gevoel.
Vrijdag lekker gechilled en scooter van Dani in orde gemaakt.
Zaterdag waren de trainingen. Druk gesleuteld vanwege valpartij en andere afstellingen.
Zondag racedag. De dag dat het allemaal moest gebeuren maar vanwege domme pech 0 finishes.
Maandag weer lekker gechilled en wezen kayakken op de woeste rivier in Coo.
Dinsdag weer lekker naar huis omdat we voor de zoveelste keer zeiknat geregnd waren.

Zo dat was het korte verslag van HW racing waarin Dani zelf zijn verhaal over het racen mag doen.
 
Last edited:
Ik sluit me ook helemaal bij dani aan. Het was weer erg leuk.
Mooie races gezien, de isc races dan want de rest viel behoorlijk tegen. Op dat kleine mannetje na dan:W

Volgend jaar weer denks: +ralf+
 
BART#21 said:
Zo dat was het korte verslag van HW racing waarin Dani zelf zijn verhaal over het racen mag doen.

Race verslagje dan maar..

De eerste training op vrijdag ging vrij relaks, nog ff wat aan de vario aangepast. Toen een nette tijd neer gezet en nog ff op mijn bek gegaan.

Monteurs Rik en Gilbert hebben zich weer ontfermt over de scooter en zo kon ik weer fris de 1e kwali in.
De 2 kwlaifikaties gingen redelijk, maar toch wou de voorrem nog niet echt meewerken en was de 12e plek voor mij bestemt.

Zondag eerst nog de vrije training gereden, die ging met t nieuwe spul echt weer hard.

Voor de race toch nog ff nieuwe rempomp erop gezet, maar deze helaas niet optimaal kunnen ontluchten, daardoor was de rem nog niet echt happerig.

De eerste race had ik een goede start en kwam lekker mee, tot de scooter slechter begon te lopen en ineens de bougie er uit klapte en de scooter er mee stopte.

Voor de 2e race een compleet remsysteem van een straat zip van paul de kruif gemonteerd. Toen moest ik naast Kervin achteraan starten.
De start was vrij goed en ik had er bijna een aantal buitenom ingehaald, tot ik eraf getikt werd en in de grindbak belandde. Snel verder gegaan en weer aansluiting gevonden. Ondertussen was het remsysteem ook al warm geworden en de rubberen remleiding gaf al lekker mee, zo had ik nu vrijwel helemaal geen voorrem.
Ndat ik 3 man had in gehaald floepte de carb. en weer eens uit en was ook de 2e race niet gefinished.

Toen met alle macht de carb er weer in gepropt omdat ik met Paul en Kervin had afgesproken om dik te burnen, dat was ook wel gelukt gelukkig..
 
Owja, Kervin nog bedankt voor het bier! En je denkt toch niet nog steeds dat ik het allemaal in me uppie heb opgemaakt of wel? +ralf+
 
Mol said:
Owja, Kervin nog bedankt voor het bier! En je denkt toch niet nog steeds dat ik het allemaal in me uppie heb opgemaakt of wel? +ralf+

tsssss wa suggereer je nu "dat wij hier schuldig aan zijn??"
wie heeft dat bier nu opgedronken !!! jij of wij ??

tuurlijk Mol , geef maar toe! :)
 
Ehm, toen het bier gedronken werd waren jullie er nieteens :*
Jullie waren toch dat stel mietjes dat alleen zondag maar kwam kijken? O-)
 
Mol said:
Ehm, toen het bier gedronken werd waren jullie er nieteens :*
Jullie waren toch dat stel mietjes dat alleen zondag maar kwam kijken? O-)
wij waren iid die Mietjes :) btw wij waren er iig wel ;)
over mietjes gesproken??
het bier was iid op reeds lang voordat wij er waren en dit was gedaan door....... (vraag maar aan kerv) dus?
 
Nogmaals de Polini plu die echt niet opviel tussen al het rood wit. Op de foto valt hij niet zo op, maar als je vanaf dat gebouwtje naar beneden keek dan zag je minimaal 20 Malossi pluutjes. :D
Verder ook overal Malossi vlaggen en spandoeken e.d.

isc-01.jpg


En Beerke, toen jullie aankwamen was er genoeg pils. Ik had ook nog pils bij me ;)
 
Mol said:
Nogmaals de Polini plu die echt niet opviel tussen al het rood wit. Op de foto valt hij niet zo op, maar als je vanaf dat gebouwtje naar beneden keek dan zag je minimaal 20 Malossi pluutjes. :D
Verder ook overal Malossi vlaggen en spandoeken e.d.

isc-01.jpg


En Beerke, toen jullie aankwamen was er idd geen pils meer. Ik had ook geen pils bij me ;)
wie had die achterlijke grote plu bij??
 
Of naar de promo vario races ook in Spa.
Daar kun je zelf ook aan deelnemen met eigen scooter EN geheel vrije keuze van ondelen, dus niet uitsluitend Malossi.
Vorige keer ben ik samen met Patrick (#94) daar geweest, hij heeft daar gereden met de Streetmagic en 2e geworden.
Zeker aantrekkelijk voor de "beginners" en een mooi circuit.
Ook is het niet te duur dacht ik, op welke data het dit jaar georganiseerd wordt weet ik nog niet, mogelijk kunnen de belgische forummers meer info geven ?

The Ant...
 
of mischien inne? die weet er ook heel wat van af meestal ;)

maar eh, ik racen, nee nog niet voorlopig niet in de planning iig, eersdt mn zip afkrijgen :D
keer bezoekje aan twins brengen binnekort ;)
(en nu niet beginnen ga naar koopmans ofzow :S)
 
Twin said:
Of naar de promo vario races ook in Spa.
Daar kun je zelf ook aan deelnemen met eigen scooter EN geheel vrije keuze van ondelen, dus niet uitsluitend Malossi.
Vorige keer ben ik samen met Patrick (#94) daar geweest, hij heeft daar gereden met de Streetmagic en 2e geworden.
Zeker aantrekkelijk voor de "beginners" en een mooi circuit.
Ook is het niet te duur dacht ik, op welke data het dit jaar georganiseerd wordt weet ik nog niet, mogelijk kunnen de belgische forummers meer info geven ?

The Ant...
Dit jaar wordt er helaas niet meer gereden @ spa
Normaal gezien rijden we er traditioneel het 1ste weekend van juli.
 
Back
Top