ISC ofwel Spa

Niels said:
Dat zal het zeker worden :D

Je had gelijk ;)

Net terug uit Spa, nog ff naar Coo geweest en wat gekart...

Leuk weekend, erg leuk weekend. Dani & Kerv top gereden, Rik/Nielsch en Lennart top gesleuteld, alleen dat bier was niet te zuipen...


Foto's komen binnenkort, evenals het officiele ISC 2005 Anthem.
 
Last edited:
Blijft leuk... 8)

Superpole:
1
12 KISHIDA Toshimasa Piaggio - Malossi 1
50.049
2
23 BOS Kervin Piaggio - Malossi 1
50.442 0.393
3
5 GABELLINI Paolo Piaggio - Malossi 1
50.566 0.517
4
2 OLIVIERI Giovanni Piaggio - Malossi 1
50.586 0.537
5
33 RIPEPI Rocco Piaggio - Malossi 1
50.725
 
Sow, ik ben ook weer terug...
Was echt een super weekend, mooi weer, uber gezellig, goed geslapen, lekker gegeten, hard gereden, nix kapot en niet gevallen +ralf+

Vrijdag ochtend scooter nog even afgebouwd @ goes en na wat runs zijn we (Rik, Lyd, Niels & EW) naar Belgie afgereden.
Aldaar aangekomen Len, Kerv, Chantal, Arnoud (Arend) en Ralf getreft en de huisjes in gebruik genomen.

Zaterdag naar het circuit en na 3 keer was de scooter goed gekeurd, thanx to Jasper voor het lenen van de carb. -:-
Toen kregen we te horen dat er geen dunlop banden beschikbaar waren, maar gelukkig was onze engel in nood Arnoud zo flex om zijn setje banden aan mij te geven, lenen, met optie op burnen :p

De eerste vrije training ging niet echt jofel, eerst even de balans van de scooter op orde gebracht aangezien het de eerste keer was met deze scooter.

Voor de 1e kwali was alles vrij ok, alleen de vering nog niet geheel, maar toch in 40 minuutjes een leuke 50.7 kunnen rijden.

De 2e kwali opende ik eigenlijk weer als waar ik gebleven was maar kwam niet onder de 50.7. Ma diverse veering aanpassingen werd het er ook niet veel beter op, want dan won ik in de ene bocht tijd maar verloor het in de ander.
Uiteindelijk met de tijd van de 1e kwali een 11e startplek veilig gesteld.

's avonds op in het park nog even nieuwe zuiger erin gestopt en lekker gegeten onder het genot van een biertje.

Op zondag was ik nog bij de andere nederlanders langs gelopen om wat verder over mijn vering te praten. Ge en Alex hadden ook hulp gehad van Fabio (malossi) en die heeft later ook aan mijn vering zitten schroeven.
De setting van de veering leek mij vrij appart maar pakte op deze baan verbazend goed uit.
In de warm up voelde de scooter veel betrouwbaarder en dat was erg belangrijk omdat de banden er niet beter op werden.
Na een aantal rondjes om de vering te voelen en de zuiger enz. "in te rijden" had ik het wel weer gezien.

Toen kwam de super pole, helaas mocht ik niet mee doen, maar was te vet om te zien.
Rik van Rijssen nam te veel risico en ging plat, maar Kerv daarin tegen zette een zeer mooie en snelle 50.4 neer. Echt waanzinnig en zeker omdat een aantal mensen er niet aan konden komen. Kishida zette wel een uber 50.0 neer, maar Ripeppi ging op safe en cruisde de baan af. Kerv 2e tijd!

De start van de eerste race was echt goed, ik pakte de juiste plek en had direct een paar plekken winst en had goed de aansluiting.
Ik zat al snel achter Rik en daar heb ik een tijdje achter zitten prikken en pushen met bijna high-sider tot gevolg, maar ik kwam er niet voorbij. Op een gegeven moment liep zijn vario los en was ik er voorbij. De jongens ervoor kon ik niet hebben maar probeerde we met wat minder risico de 5e plek vast te houden, dit lukte ook. Ik was erg tevreden en had lekker gereden.

Voor de tweede race hadden Rik, Niels, Erik, Arnoud en Ralf de scooter weer verfrist. En konden we relax van het zonnetje genieten.

De tweede race zou ik vanaf de 5e plek starten , ook nu ging de start weer goed. En #2 klapte er in de eerste ronde al van af. Ik reed naar Ripeppi toe en wist hem ook in te halen, toen lag ik op de derde plek. Na enige tijd was Ripeppi weer in zijn ritme en kwam me weer voorbij zetten. Ondertussen kwamen Gabelinni en Rik dichterbij en ze wisten mij in te halen. Ik baalde er erg van dat ik ze niet goed kon bij houden, de banden hadden hun beste tijd gehad. Wederom ging Rik kapot en lag ik weer op de 5e plek. Verder een eenzame race uit gereden met meer een gevecht met mijn eigen machine.
Ook de tijden uit de eerste race wist ik bij langena niet te halen.

Na de race met toestemming van Arnoud lekker gummen met Jim en Kerv. Ik geloof dat dit wel een geslaagde afsluiter van de race was +ralf+

Ik vond het echt een super geslaagd weekend en heb heel veel steun gehad en lol gehad met en van Rik, Lyd, Niels, Erik, Arnoud, Ralf, Len, Kerv en Chantal

Op naar Adria +ralf+
 
Last edited:
149-1121100486.jpg



O-) O-) O-) O-) O-)
 
Extreme IQ said:
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maak.
Er zijn er maar twee uit Nederland die een redelijke kans maken op Spa.
Dat zijn Rik & Gé.

De rest heeft er totaal niks te zoeken !!!

Kom nou toch, laat me niet lachen.

{! :D:D:D:D:D:D:D:D

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+
 
Zo, mooi weekendje Spa achter de rug.

Vrijdag lekker uitgeslapen en richting Goes vertrokken om Dani's scooter klaar te maken. Dit liep allemaal vrij vlotjes (lees: 1e run 20pk), ingepakt en naar België gereden. Aldaar nog even wat boodschapjes gedaan en in Coo gegeten (lekker kippie hé kerv, hehe)

Zaterdag, de dag dat het voor mij zal beginnen.. dit was immers mijn eerste ISC weekend. Keuren liep allemaal niet echt vlotjes, eerst wat zitten kutten met gewicht en carb maar na 3x was het dan allemaal goed.
Trainingen en chrono's waren best koel om te zien, boven de pits stond een scherm met de tijden.. spannend om real-time mee te kijken wat de ronde tijden zijn, mogen ze van mij bij de sobw ook gelijk invoeren.
Uiteraard s'avonds met een biertje nog ff zitten nachillen en moto gp kwali gekeken.

Zondag weer vroeg uit de veren en na een goed ontbijt richting het circuit vertrokken, allen meuk weer opgezet en scooter weer fris gemaakt voor de warming up. Dit verliep allemaal vrij vlotjes en de superpole kon beginnen, wat een spanning en sensatie! ik vond het echt heel stoer, gewoon 1 rondje hersenloos knallen en zien wat het word. Jammer voor Rik dattie onderuit ging, en voor Kerv super! iedereen juigen in de pits na het zien van z'n mooie 2e rondje tijd.
1e manche, mooi om te kijken. Dani was geloof ik de enige die echt lekker ging, Gé onderuit Rik kapot en Kerv zakte in. een 5e plek voor onze smurf al resultaat een mooie uitslag van die manche.
2e manche, ongeveer hetzelfde Dani ging goed. Gé cruisde wat rond en kerv zakte weer in en ook Rik liep weer kapot. Overall 6e een mooie eind uitslag zonder schade cq. crashe's.

Vandaag, alles opgeruimd en nog wezen karten in Coo... Echt gaaf, lekker beuken en afsnijden, het zand zit nog in mn ogen!

Zo een weekend vol met race-, sleutel- en bierplezier al waren die laatste niet te drinken, ik kijk uit naar Adria als ik daar heen ga en anders ben ik volgend jaar weer zeker van de partij!
 
Afu foto's van even zo afu mensen... :z
 

Attachments

  • IMG_3204 (Small).JPG
    IMG_3204 (Small).JPG
    51.1 KB · Views: 212
  • IMG_3208 (Small).JPG
    IMG_3208 (Small).JPG
    72.7 KB · Views: 215
  • IMG_3211 (Small).JPG
    IMG_3211 (Small).JPG
    33.9 KB · Views: 213
  • IMG_3213 (Small).JPG
    IMG_3213 (Small).JPG
    45.8 KB · Views: 210
  • IMG_3214 (Small).JPG
    IMG_3214 (Small).JPG
    46.9 KB · Views: 213
  • IMG_3238 (Small).JPG
    IMG_3238 (Small).JPG
    44.6 KB · Views: 209
  • IMG_3241 (Small).JPG
    IMG_3241 (Small).JPG
    38.9 KB · Views: 212
  • IMG_3373 (Small).JPG
    IMG_3373 (Small).JPG
    56.3 KB · Views: 210
  • IMG_3404 (Small).JPG
    IMG_3404 (Small).JPG
    66 KB · Views: 209
  • IMG_3407 (Small).JPG
    IMG_3407 (Small).JPG
    77.4 KB · Views: 204
S#54 said:
weet iemand de snelste tijd over het hele weekeind verreden ?

dani said:
om de dooie donder niet, die franciesco Calella gierde een 49,4 in tweede manche voor zo ver ik weet. 8)
33 RIPEPI Rocco Piaggio - Malossi 1 49.469
Dat reed hij zaterdag in de 2e training.

1ste race snelste:
4 22 COLELLA Francesco Piaggio - Malossi 1 49.248

2e race snelste:
1 22 COLELLA Francesco Piaggio - Malossi 1 49.466

Lijkt me wel duidelijk dus dat het kei en keihard ging :W

Verder is Maes bier niet te zuipen, dat had ik vantevoren al kunnen vertellen +pippi+

En nog even voor Kervin :*
superpole.jpg
 
Maes bier is echt wel goed te zuipen, dat Boffennogwat, DAT is niet te zuipen...
De volgende bewoner van ons huisje vind dat nog 30 blikjes in de fridge..
 
Back
Top