Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #4

Status
Not open for further replies.
Kwam ook eens op het forum voor het verkopen van mn zip en dacht laat ik maar eens een iets nettere tattoeage neerzetten dan hierboven 8P

Gezet door Gerrit van TattooMania in Apeldoorn, behoorlijke wachttijd maar dan krijg je wel wat :)

[IR]http://94.100.115.34/503100001-503150000/503124801-503124900/503124863_5_U1-3.jpeg[/IR]
 
Nice, voor mij iets te cartoony, maar wel heel netjes!
't Is ook een flinke zo te zien. :)

Zou ook wel iets in style van achterste been willen.
20090915-twyla-1.jpg

8)

En bartj, 't is ook niet bedoeld om je zwart te maken hoor, maar 't is wel iets dat heel je leven heel prominent aanwezig zal zijn, dus neem de bovenstaande op- en aanmerkingen eens mee naar die kerel, dan kan 'ie die lijnen nog wat strakker trekken misschien (neem aan dat 't gewoon zwart ingekleurd word?).
 
Pin up is hem helaas niet meer geworden, als ik een pinup wilde dan moest rudolf met niets beginnen.
Hij had al eerder een hanya mask voor me getekend, toen maar besloten om die te doen.

Ik moet zeggen dat hij best goed erop staat, aangezien hij niet in een shop werkt en bijna nog geen ervaring heeft! Dit isecht een stukje talent, er zitten wel wat kleine schoonheidsfoutjes in maar ik verwachte ook niet dat het perfect zou zijn.
Het is er een stuk beter uitgekomen als dat ik zelf dacht, volgende keer gaat hij hem inkleuren/shaden hij had nu de juiste naalden niet. Ik hou hem denk ik lekker in grijstinten, plannen voor uitbreidingen worden al gemaakt :p En het mooiste is dat het me helemaal niks kost :#

Even sexcii doen :love:

P1040383.jpg



Mochten andere mensen het ook aandurven maar niet veel geld te besteden hebt dan kan je via mij contact met hem opnemen. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden :)
 
Tattoo is vrij netjes gezet alleen vind ik het ontwerp ansich niet helemaal in verhouding op de een of andere manier..
 
Ja, dat komt omdat er 1 hoorn mist. Die heeft rudolf bewust weg gelaten zodat die straks met die windcirkels gewoon zijn gang kan gaan. De hoor komt zodra hij weet hoe hij het hoorntje precies moet tattoeeeren
 
Ik snap wat je bedoeld, Joshua, maar dat komt volgens mij door de bolling in 't been.
Inkleuren is natuurlijk weer heel wat anders, ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Sofar tof, Danny!
 
Ik kan me indenken dat je het iets te vind, maar was juist voor mij de reden om daar heen te gaan. NewSchool staat me gewoon erg aan :W

Qua grootte valt het wel mee, hij is ongeveer 17cm hoog. Maar ik ben een kleine 2meter dus mag dat ook wel :)

Nice, voor mij iets te cartoony, maar wel heel netjes!
't Is ook een flinke zo te zien. :)
 
Wow ik vind die tanden echt niet mooi gezet gewoon , doet me denken aan zo'n plaatje waar zo'n fail op stond :'] No hard feelings though.

Iedereen zn eigen ding , betekenis is wel mooi :)
 
Dat klopt, de tanden moeten ook nog een keer bijgewerkt worden, op de een of andere manier.. Maar voorlopig was er wel ff genoeg geprikt in mn zij, vandaar dat het nog(steeds) niet gebeurd is ;) Maar je hebt gelijk!
 
Ik vind dit niet mooi. Je ouders waarderen en herinneren kan op vele andere manieren dan zo'n lelijke tattoo zetten. No offence verder, maar respect voor je lichaam staat los van respect en eerbetoon aan je ouders. Dit kan ook anders. :)

Ieder z'n ding natuurlijk en no offence, maar dit is imo lelijk.
 
Ik ga er even van uit dat deze richting mij was, maar de standaard betekenis achter een zwaluw is hoop. Voor de rest heb ik er geen speciale reden voor.

Mensen om mij heen begrijpen wel dat ik juist voor zo'n cartooneske tattoeage geegaan ben. Denk dat het toch wel erg met je karakter heeft te maken.

Zit er een betekenis achter? Vindt het zelf niets voor een jongen, maar wel erg netjes gezet :)!
 
Ik vind dit niet mooi. Je ouders waarderen en herinneren kan op vele andere manieren dan zo'n lelijke tattoo zetten. No offence verder, maar respect voor je lichaam staat los van respect en eerbetoon aan je ouders. Dit kan ook anders. :)

Ieder z'n ding natuurlijk en no offence, maar dit is imo lelijk.

Vandaar dat er ook massa's Scarface en Hazes tattoos zijn gezet... Dat jullie je niet kunnen vinden in de gedachte erachter is jullie probleem lijkt me. Maar om dan meteen te zeggen dat het lelijk is of dat ze boos kijken zie ik als een aardige belediging, de tattoo is namelijk aardig fotorealistisch (op de tanden van mijn moeder na dan..) Maar zulke reacties waren natuurlijk ook te verwachten.

Ik zal de foto er welweer afhalen, dan kunnen jullie weer verdergaan met draken, tribals en andere 13ineendozijn tattoos. :)

Robin: erg mooi :)
 
Vandaar dat er ook massa's Scarface en Hazes tattoos zijn gezet... Dat jullie je niet kunnen vinden in de gedachte erachter is jullie probleem lijkt me. Maar om dan meteen te zeggen dat het lelijk is of dat ze boos kijken zie ik als een aardige belediging, de tattoo is namelijk aardig fotorealistisch (op de tanden van mijn moeder na dan..) Maar zulke reacties waren natuurlijk ook te verwachten.

Ik zal de foto er welweer afhalen, dan kunnen jullie weer verdergaan met draken, tribals en andere 13ineendozijn tattoos. :)

Robin: erg mooi :)


Ik denk dat je dit niet persoonlijk op moet vatten, de opmerking is meer gericht op de manier hoe de tattoo is gezet! Één ding is zeker, op de foto kijkt ze zeer zeker niet boos!
Zoiezo vind ik hij een mooie betekenis heeft, wat imo het allerbelangrijkste is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top