Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
Heeft er iemand foto's van een bewerkte phantomkap, wil em ook gaan bewerken, maar door die rondingen lastig te doen lijkt mij. Niet te grote vlakken eruit, maar gewoon letters of klein patroon
 
Deze vind ik persoonlijk erg vet, maar denk niet echt iets voor jou als je het niet zo groot wilt hebben :rolleyes:

117-1086115202.jpg
 
mijn voorkap is ook bijna af, moet alleen nog ff geplamuurd worden en gespoten :W

fototje;
55442977.jpg

55442981.jpg

55442975.jpg


ja ze staan ook op mn project page.

-Maykel
 
InsaneMalebrain said:
Wel jammer dat dat puntje is afgebroken en dat die twee bevestigingspunten van het logo zo slecht zijn afgewerkt...

OMG hij zegt zelfs nog:

"alleen het bovenste stukje van het teken is er nog niet dat komt omdat daar al een heel klein teken van pia zat dus kap, dus is niet afgebroken voor de gene die dat denkt!!"
 
Lars#Dragster said:
En bovendien, iets zelf verzinnen is het vetst...

das wel zo, dat doe ik ook cker, maar zou leuk vinden om een paar te vinden met gemodde voorkap, je ziet ze bijna nooit, en hoe meten jullie trouwens allees af :?
 
Heb ook maar ff van de mijne een fotootje gemaakt:
picserver.jpeg

In de 4 zelf moet nog een stukje komen.
 
blackX said:
das wel zo, dat doe ik ook cker, maar zou leuk vinden om een paar te vinden met gemodde voorkap, je ziet ze bijna nooit, en hoe meten jullie trouwens allees af :?

aftekenen met potlood of stift ..
en als je te vrede bent uitvrezen .
 
Met een ori Neo's voorkap ben je tegenwoordig origineler denk ik, ziet er verder wel tof uit...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top