Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
nouw leuk Jóh.. :rolleyes:

Ten...
1e: het gaat hier om BEWERKTE voorkappen, dmv dremel/figuurzaajes gebruik..
2e: je hebt geen foto
3e: laat dat br33zah-taaltje maar achterwegen.. :rolleyes:
4e: het is een Phantom, geen Fhantom.. :X
 
XOR said:
Hopakee....

Gaas.jpg

ik vind het er wel strak uit zien .
meschien noob vraag .. maar kan het geen kwaad als er water achter die gaten komt nee tog ?
 
Ik vind het een te groot stuk wat hij eruit heeft gefreesd :X

En of het kwaad kan? Nope... Als je over een nat weg dek rijd komt daar zowieso al water en alle electra (ed.) is daartegen beschermd :)
 
k heb ook nog een kapje bewerkt!! de voorkap van een sfera :D
ik heb het er uit moeten halen omdat er een rad achter kwam voor koeling.
maar de kap opzich is wel aardig gelukt.
alleen het bovenste stukje van het teken is er nog niet dat komt omdat daar al een heel klein teken van pia zat dus kap, dus is niet afgebroken voor de gene die dat denkt!!
Afbeelding067.jpg
 
Netjes hoor :)

Wat ik me nu afvraag, met wat voor soort freesjes kan je het best in kappen frezen? Stenen freesjes of metalen freesjes?
 
haha k heb het gewoon gedaan met de haakseslijper!! :D wou vet goed joh:)
en daarna ff bij werken met schuurpapiertje en de hele kleine ronde kanten met een dremeltje.
 
jaaah maar k moet toch wat?!! leek mij de handigste optie en het gaat nog lekker snel ook nog k was binnen 1 en half uurtje klaar met afwerken erbij!!:D
 
oke, allemaal leuk en aardig hoe je t hebt gedaan en waarmee, maar we willen foto's zien !! :D:D:D

-Maykel
 
die staat op de pagina hier voor hoor maar ik wil hem nog wel eens posten hoor
Afbeelding067.jpg


ziet er toch goed uit voor haakseslijper werk :p en een beetje met de dremel voor de ronde kantjes
 
stevig zat hoor, die kapjes van sfera zijn wel redelijk dik!
maar hij hoeft toch ook niet echt stevig te zein want er komt toch nix geen kracht op te staan?(bij mij niet gaat altijd nog goed):D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top