Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic #2

haha,, ja dankje :D :#

ik zal als ik goede foto's heb nog wel eens een paar foto's in dat topic voor je scooter plaatsen+ralf+
 
Ziet er mooi uit!

Een vraagje..
Diegene die in post #15 die scooter heeft gepost. Nou hoe krijg je zoiets voor elkaar om zijkappen + monoseat aan elkaar te maken? Krijg je je kappen er nog wel vanaf?
 
Harry, hij vraagt de site van L&M niet iets anders...

www.lenmdesign.com


En hoezo ik voel me dik genaaid, deze kap is dan NIET van mij.
Ik werd toegevoegd door een franse jongen en hij liet zien wat die aan het maken was, dat laat die dan ook echt zien aan mij :X. Hij vroeg zelfs nog of ik het leuk / vet vond!

kopie.jpg


Hij vond hem zo mooi dat die maar dacht ik doe precies hetzelfde :L.
Maar ik voel me zwaar genaaid :(.
 
Harry, hij vraagt de site van L&M niet iets anders...

www.lenmdesign.com


En hoezo ik voel me dik genaaid, deze kap is dan NIET van mij.
Ik werd toegevoegd door een franse jongen en hij liet zien wat die aan het maken was, dat laat die dan ook echt zien aan mij :X. Hij vroeg zelfs nog of ik het leuk / vet vond!

foto.

Hij vond hem zo mooi dat die maar dacht ik doe precies hetzelfde :L.
Maar ik voel me zwaar genaaid :(.


tja ik snap jou jordy is verneukt!! als iemand je werk na maakt..
maar die van hem ziet er tog nog niet zo mooi uit als de joune
ding staat veelste hoog enzo!!

sterkte ! en laat ons meer weten wat vorderingen zijn van die franse gast..

Greets J2
 
Damn, vind die ass van jordy :)+) er mooier uit zien dan die van die frans man.
Deze staat focking hoog en loopt niet echt mooi in 1 lijn ;)
 
Wie zegt er dan dat ie al af is? En of die van Jordy mooier is. Daar kun je nog niet eens over oordelen.

Maar goed, het is en blijft een kkstreek.
 
Ach, Jordy.

Ergens wist je ook wel dat 't niet eeuwig uniek kon blijven.
Atleast zegt 'ie 't nog eerlijk ook, ipv dat je 't ineens zo tegenkomt online.

Voorlopig is jouw afwerking toch wel de shit.
 
snap indd niet waar je je druk om kan maken, jij was eerder, dat weet je. zie het als een compliment dat hij jouw idee namaakt omdat hij het zo vet vind.

zelfde als dat iemand zijn scooter geel spuit omdat hij het vet vind, is dan "de eerste".. vervolgens spuit iemand anders hem ook geel.

is toch geen ramp.. al dat gedoe! dan had je maar een copyright erop af moeten sluiten :rolleyes:
 
Idd je kunt er niets aan doen alleen maar het beste van maken en denke dat het een eer is. Ik had me rox voorkap ook als eerste met een sr gril en die werd 3 maanden erna ook al na gemaakt. Alleen dan zecht die dat ik niet de eerste ben dat er dat al Zo veel hebben. Voelde me ook genaaid maarja. Denk maar zo ze zijn zelf niet creatief genoeg.
 
Back
Top